uitstekende service en snelle levering

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Naast dat de producten uitstekend zijn is de service ook voortreffelijk. Nadat ik zelf nog iets wilde wijzigen is dat zonder enig probleem binnen een uur geregeld, de volgende dag in huis. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze denken met je mee.

Snelle levering prijs oké

Slechte ervaring geen reactie op mijn vraag

Had na bestelling een vraag maar geen reactie . Naturel spices maar wel E nummers op de verpakking maar nergens op de website te vinden

Verwachtingen werden ingevuld

Snelle levering, kwaliteitsvolle verpakking en heerlijke producten! Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik heb een kilo speculaaskruiden besteld. Dit kwam de volgende dag al binnen en het was met zorg verpakt. Heerlijke geurige kruiden voor een mooie prijs.

Alles was naar wens.

Via de mail ontving ik extra informatie over het product, op mijn verzoek.

Vlot en keurig

Vlot en keurig

Tot op heden geen levering ontvangen .

Ik heb een bestelling geplaatst op 23 maart en tot op heden geen levering ontvangen!

Erg fijn dat Natural Spices bestaat. Lekkere grote voorraden. Service altijd goed geweest de laatste jaren. Bezorging binnen een paar dagen, ook top.

Product zoals omschreven

Prima product snelle levering

Great service

Great price. Product as described. Fast delivery

Snel en goed!

Een product zonder toevoegingen perfect!

magnificentia

Besteld en direct geleverd

Goeie spulletjes

Snelle verzending,

Zeer tevreden. Duidelijke info op de site, snelle verzending. Kwam netjes verpakt aan

Snelle levering !!

Super product, zeer goede service

Mijn hond van 13j mankte, waarschijnlijk door artrose. Na nog geen week was het manken weg. De hond van een vriend kon door zware artrose niet meer in of uit de zetel springen, na een week was dat probleem van de baan. Echt een super product.

goede kwaliteit producten en snel geleverd

Helemaal goed!

Niks op aan te merken! Goede producten, betaalbaar en snelle verzending!

eerste bestelling

snelle en correcte levering

Duidelijke communicatie en vlotte levering

De communicatie omtrent levering was duidelijk en betrouwbaar, verpakking was goed.

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK