Beste, Ik ontving de kruiden vroeger dan voorzien maar de opgegeven hoeveelheid klopte niet

Na een allereerste bestelling geplaatst te hebben, ontving ik de kruiden vroeger dan aangegeven wat positief was. Echter klopte de inhoud van de emmer niet met de betaalde hoeveelheid want er was een kg tekort. Om negatieve reviews te vermijden stuurde ik direct een mail naar de firma met tekst, bewijs en uitleg. Echter is er niemand die reageert dus daarom toch maar via deze weg. Groeten Ortwin.

Goede en snelle levering

snelle levering van product

Leveringvan het bestelde product heeft snel plaats gevonden, zoals gewoonlijk.

Alles ziet er keurig netjes uit

Alles ziet er keurig uit. De verzending had iets sneller gemogen daar moest ik 5 a 6 dagen op wachten.

Eerste maal besteld maar heel tevreden.

Snelle levering, zeer tevreden over de producten.

snelle service

Goede producten

Bestel er al een paar jaar, service is goed. Fijne producten en niet duur.

Snelle toezending van zalige kruidenmix !

Heerlijke Hum-mus kruiden mix in combinatie met linzen bijvoorbeeld

Duidelijk en snel

Op zoek naar grotere variatie van kruiden dan in de supermarkt over het algemeen beschikbaar kwam ik hier via internet terecht. Keuze was snel gemaakt en de bestelling was razendsnel in huis. Goede verpakkingen. Maar voor velen mogelijk iets te ruime hoeveelheden. Onze ervaring: prima

Erg tevreden!

Dit was mijn eerste ervaring met Natural spices en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben! Snelle levering, goed ingepakt en veel updates over de bezorging.

Topper

Goede kwaliteit, op tijd geleverd, goed verpakt. Dit was de tweede bestelling,kom zeker terug voor de volgende bestelling

Verzending is oké

Totaal geen bereidingswijze of instructie’s

Ruim assortiment, overzichtelijke website

Prima producten voor een prima prijs,snelle levering. Goede beschrijving van de kruiden en specerijen met uitleg over het gebruik

Super !

De smaak vd spices zijn heerlijk &de service top.

Precies zoals verwacht.

Perfect gekregen wat er besteld is en prima op tijd geleverd.

Prima kwaliteit.

Ok vond wat ik zocht

Mijn bestellingen kwam netjes op tijd en de kwaliteit was goed

Alles ok zeer goed . En op tijd hier afgeleverd .

de bestelling werd snel en correct afgehandeld

ik bestel zeker nog bij Natural Spices B.V.

Ziet er goed uit!

Zorgvuldig verpakt. Kwaliteit zal ongetwijfeld goed zijn, maar moet nog blijken.

Product nog niet geconsumeerd maar dat zal zeker spoedig gebeuren.

Snel en wat ik verwachtte

Product voldeed aan de voorwaarden.

Goede ervaring met bestellen, afhandelen en bezorgen. Dank u!

Flexibel

Op verzoek om nabestelling kon nog met bestelling mee te sturen werd niet moeilijk gedaan. Prima service.

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK