Altijd snel en perfect geregeld

Prima verpakt

Lijkt mij heerlijk in veel recepten.

Alles volgens afspraak.

Mooi op tijd. Zéér goed verpakt

Prima service en goede kwaliteit om worst te pakken voor mijn hobby.

Mooie producten.

Mooie producten.

Goed: zoals het moet

Snelle levering, producten goed en stevig verpakt. Goede kwaliteit van de producten. Wat wil je nog meer?

Vlotte service

Vlotte levering en keurig verpakt.

Snel geleverd.

Prima producten en het bestelde snel geleverd.

Bijna helemaal goed

Ik heb een 5 kg verpakking Nasi groenten besteld (kleiner kon ik niet vinden). Waarin het verpakt is, wordt niet op de website aangegeven. Jammer! Na ontvangst van de groeten, verzonden in een stevige kartonnen doos, bleken de groenten in een lucht vrij gezogen zak van stevig wit plastic te zijn verpakt, die aan één zijde was geseald. Bij het opentrekken van de seal vielen stukjes wit plastic in de groenten (deze heb ik helaas niet meer teruggevonden, grrrr). Daarom dit advies: Trek de sealsluiting niet open, maar knip deze er af. Voor mij is 5 Kg waanzinnig veel, maar een kleinere verpakking wordt niet als mogelijkheid aangeboden. Mocht dit nog komen dan graag in een metalen drum met deksel. Ik hou de website in de gaten. Verder ben ik een dik tevreden.

Super snelle goede levering en top product!

Super fijn en goed product. Ik gebruik het inmiddels al 3 jaren, zeer tevreden over. Levering en het bestellen is voor een ieder goed te doen

Goede producten

Na besteld te hebben was de bestelling snel geleverd ! Prima product! ( jeneverbessen)

Betaalbaar...zeer goed verpakt thuis ontvangen, heb er nog geen gebruik van gemaakt maar ik hoef er geen twijfel hier over te hebben toch...Top..

Prima produkt.

Prima produkt, biologisch, snelle levering

top

supersnel. goede kwaliteit

Super snelle service

Super snelle service

Bestelling snel verwerkt, snel geleverd, goed verpakt.

kale boel

zit geen gebruiksaanwijzing bij, en geen enkele informatie op de verpakking

Uitstekend!

Zoals altijd kwaliteit en snelle levering!

directe keurig verpakte levering

Goed geregeld

Binnen 32 uur na bestellen geleverd

Goede levering

Kan niet beter!

Vandaag besteld morgen in huis . Perfect .

SNEL EN MAKKELIJK

Snel en makkelijk besteld, snel ontvangen

Heldere website, goede verpakking, snel geleverd

Behalve bovengenoemde punten: ik heb nog niet alle artikelen in gebruik genomen, maar de drie geleverde indische kruiden ruiken en smaken prima.

Kwaliteit, snel geleverd en duidelijke communicatie

Goede kwaliteit voor een goede prijs en snel verzonden

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK