Perfect verlopen.

Alles is duidelijk op de website. Snelle levering. Assortiment mag nog uitgebreider.

Prima niks op aan te merken. Een tien vond ik weer overdreven vandaar die 8. Prima dus!

Tien met een griffel!

simple clear website, great products, fair prices, fast shipping

Completely satisfied with my experiences with Natural Spices!

Goed verpakt. Op tijd geleverd.

Snelle levering en goede producten

Snelle levering kreeg zelfs nog een mailtje of alles goed was omdat bij hun in het systeem iets niet goed stond

Snelle levering, zonder poespas!!

Goede ervaring, bij deze 1e bestelling.

Eenvoudig en goed

Bestellen en spullen binnen krijgen. Eigen verpakking van producten is zeer goed. Zeker de hersluitbare zakken

zelfs in 1 woord; fantastisch

goed en lekker product. Ook de paprika is heerluck; weinig van nodig, veel smaak en geur

Levering tijd was snel

Ik ben tevreden met jouw service.

Snelle en nette afhandeling. Product goed verpakt.

Een snelle levering, en het product was goed en netjes verpakt. Niet in een overdreven grote doos met veel lucht…

snel spullen die je wil

snel en netjes de juiste spullen snel in huis krijgen, dat is waar voor mij Natural Spices voor staat.

Correcte afhandeling

correct afgehandeld

fantastische producten voor een goede prijs, super service

Natural Spices levert snel. De kwaliteit van de producten is goed. Vragen worden snel en correct beantwoord. Ik had destijds een wat vreemde vraag, maar ze hebben daar een keurige reactie op gegeven (waar ik ook wat aan had). Al een heel aantal keren besteld, en uitstekende ervaring.

Snelle levering en uitmuntende service!

Mijn bestelling was de dag na het bestellen binnen. Bij het uitpakken merkte ik een klein mankement op. Verder niet erg bezwaarlijk maar het ‘noemen’ waard om dit in de toekomst te voorkomen . De volgende dag kreeg ik een pakketje binnen ter compensatie van het ongemak en een bedankje van het bedrijf dat ze met mijn opmerking een aanpassing hebben gedaan in het proces.

Snelle orderverwerking en prima producten

Zoals gebruikelijk (ik bestel al jaren nasr tevredenheid bij Natural Spices) vlotte orderafhandeling, netjes verpakt en weer wat heerlijke kruiden & specerijen om mee aan de slag te gaan.

Veel keuze.

Goede producten en vlugge levering.

Niet duur

Niet duur en snel bezorgd.

het handgeschreven bedankje bij de bestelling heb ik zeer op prijs gesteld.

Snelle levering en alles geleverd.

Zie bovenstaand.

Prima kwaliteit en levering goed nagekomen

Goede communicatie, prima levering en goede kwaliteit

Goede en snelle levering

Bij mij eerste bestelling ging wat niet goed. Gemeld en binnen 1 dag opgelost

Thanks

Thanks My order was delivered quickly and I am happy with the product

Goed produkt

Bestelling zeer vlot en correct geleverd

Uitermate snel het produkt goed ingepakt correct/op tijd geleverd

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK