te langzam

twee dagen te laat

snel en goede klanten dienst

Efficiënt en klantgericht

Goed en efficiënt geholpen door de klantenservice en een snelle levering

Prima kwaliteit

Maar PostNL liet het enorm afweten... .

Alles is prima in orde

Keurig thuis bezorgd

Mooie groenten

Netjes verpakt en snel geleverd.

Prima producten fijne prijs

Netjes bezorgd Producten voldoen aan verwachting

Heerlijke sauzen! Snel geleverd!!

Bestelling perfekt afgehandeld

Ben zeer tevreden en heb anderen de aanbeveling gedaan.

Verpakking, bezorging en product Vraagje, waar en hoe los je de korreltjes in op?

Grote keuze goede afhandeling Snelle levering Als ze ook naar Hongarije leveren had het een 10 geweest

Tip top

Keurig verpakt en snel geleverd.

prima product

Geacht team, Na ontvangst direct een kleine hoeveelheid in water gekookt. Smaak is goed. Deze julienne groenten kunnen veelzijdig gebruikt worden. In soepen zoals groenten/kippensoep, maar ook in erwten en bruine bonensoep, sauzen, bami en nasi schotels enz. Alles aangevuld met kruiden naar eigen smaak. Vers is lekkerder maar aangezien ik deze bestelling hebt geplaatst voor een eventuele complete lockdown. mvrgr Janneke Lindeman

In één woord uitstekend

Zeer snelle levering en prima producten. Deze keer ging het om een emmer Ceylon-kaneel. Een thee van kaneel met honing werkt uitstekend tegen ontstekingen, maar je moet hier wel Ceylonkaneel voor hebben omdat je anders teveel gifstoffen binnenkrijgt. Deze kaneel heeft een prima smaak, waardoor het drankje goed weg te krijgen is.

heerlijke specerijen en snelle levering

Mijn eten is behoorlijk smaakvoller geworden sinds ik alle nieuwe specerijen uitprobeer. En tegen een zeer redelijke prijs.

Snel geregeld en bezorgd

Snel geregeld en bezorgd

Geweldige producten

Prima afhandeling zeer tevreden

Prima afhandeling.

Behoorlijk goede service allen de prijs vaak omhoog .!!

Goed geregeld

Helder, goede kwaliteit en snel bezorgd!

Redelijke prijzen

Ben er best wel tevreden mee....kruiden in praktische emmers, dat later hergebruikt kan worden. Dank u, ps...had ook mosterdzaad besteld maar niet ontvangen, hopenlijk dat u het weer snel hebt in het assortiment....

Mijn eerste bestelling bleek van vitamine C was een succes.

De vitamine C- poeder bleek een fijne structuur te hebben waardoor ze goed oplost in koud water. Dat miste ik bij een product van een andere leverancier. Daarom beveel ik deze vitamine C-poeder van Naturel Spices van harte aan.

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK