correct, zoals altijd

Goede producten, correcte afhandeling van mijn bestelling.

Niets op aan te merken!

Duidelijke site. Artikel besteld en snel ontvangen.

Zoals gewenst

Alleen Postnl liet een steekje vallen door het pakket later te bezorgen dan eerder gemeld, waardoor wij niet thuis waren en het pakket bij het afhaalpunt op moesten halen.

snel en degelijk, perfect dus

perfect en snel verstuurd

Snel en effcient

Goede en snelle afhandeling

Snelle service en zeer tevreden met de producten !!

Ik kon niet echt een webwinkel vinden die meerdere gedroogde vruchten of groentes had. Jullie wel, dus heb ik jullie website doorgestuurd naar familie en collega’s omdat er best veel vraag naar is.

wederom keurig geleverd.

Weer goed en snel geleverd, Top

Heerlijke kruiden met een snelle goede service

Ik had online kruiden besteld en deze waren de volgende dag al binnen. Goed verpakt dus potten en zakken kunnen niet beschadigen. De kruiden zijn heerlijk en de service is snel en goed. Als ik weer kruiden nodig heb dan kijk ik eerst bij jullie op de site of jullie deze hebben. Dan weet ik tenminste zeker dat ik ze snel binnen hebt.

Prima geregeld.

Snel en het gewenste.

Correcte snelle en redelijk geprijsde levering.

Mijn bestelling werd op een correcte snelle wijze afgeleverd en was redelijk geprijsd. Bedankt!

Fijne producten voor een goede prijs

Goed bedrijf met mooie spullen

Geen commentaar

Bestelling correct en snel geleverd.

Lijst van producten overzichtelijk met duidelijke beschrijving. Nadat er is besteld krijg je direct bevestiging en dat binnen 2dagen wordt verzonden. Wat wilt men nog meer.

Snelle levering.

Vriendelijke klantendienst.

Goed behandeld

prima goed voor elkaar om aan te bevelen

Snel, goed en heerlijke kruiden

Bestellen en verzenden gaat makkelijk en snel. En als je dan een verpakking opent komen de heerlijke geuren van de kruiden je tegemoet. Goede kwaliteit. Bedankt!

Dè plek voor biolosche kruiden!

Website was al gebruikersvriendelijk en de service is ook top!

Specerijen verhogen smaak en voedingswaarde

Specerijen maken de eenvoudigste maaltijd bijzonder. Daarbij voeg je met biologische specerijen iets goeds toe. Er zitten veel waardevolle voedingsstoffen in.

Goede communicatie

Dit was mijn eerste bestelling bij Natural Spices. Bij de levering ontbrak één van de items. Maar na een e-mailtje werd alles opgelost en het ontbrekende item is ondertussen aangekomen. Zeer goede communicatie en de bestelling werd vlug verzonden en punctueel geleverd! Bedankt!

Niet zo goed

De emmer waar de vitamine c inzat was kapot bij levering

ik heb nog niets ontvangen

nog geen goederen ontvangen

Snel en top kwaliteit