Snelle bezorging

Uitstekend !

Heel erg smaakvol!

Fantastisch, snel en netjes verpakt.

Prima eerste ervaring met Natural Spices b.v. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben tevreden met het product en de verzending.

Goede service, snelle afhandeling.

Zie boven.

Snelle levering, keurig verpakt Alleen de beschrijving op het artikel had wat mij betreftbiets uitgebreider gemogen Hoe te gebruiken Verder prima

Snelle en goede levering

snelle levering en duidelijke website.

snelle levering en duidelijke website.

Zeer tevreden, makkelijke website en snel in huis (volgende dag). Goed ingepakt bezorgd, en wat ook leuk was dat er een kaartje bij de bestelling zat dat ze je bedankten voor de bestelling (handgeschreven) Komt altijd wat persoonlijker over :) Zal zeker weer opnieuw bestellen!

Gewoon prima

Bestellen gaat goed en de bezorging ook.

Goede service en kwaliteit

Heel goede service en kwaliteit voor gunstige prijzen

Helemaal top

Netjes te woord gestaan..en mooi product geleverd!

Goede firma , snelle bediening

Ik ben erg blij met mijn aankoop, en ik ga hier zeker vaker bestellen. Als feedback geef ik wel mee dat het beter is om het plastic van pakbonnen etc. te verwijderen alvorens het te vernipperen. Zo kan het beter gerecycled worden.

Supersnelle levering

Supersnelle verzending naar België, zeer zorgvuldig verpakt en bovendien gratis!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

De oplettendheid en controle van de kwaliteit van de producten staat erg hoog aangeschreven bij Natural Spices.

Goede kwaliteit

Altijd snel en netjes bezorgd!

Goed produkt en vlotte levering

Goed produkt in handige verpakking tegen aantrekkelijke prijs

Altijd top !

Reeds meerdere malen besteld en aldijd goed gediend ,niets op aan te merken.Wij komen terug. E.L.

zeer goed

snel,goed verzorgd

Gemakkelijk en lekker snel geleverd.

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen. Betaling geen probleem. Levering prima.

Betaalbare kwaliteit

Betaalbare producten voor bedrijf of hobby kok.

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK