Prettig en goed

Prettig en goed komt snel binnen.

Goed op de hoogte gehouden

Ik heb onnodig zo lang moeten wachten op mijn bestelling omdat er iets niet geleverd kon worden

Geen bericht later meer ontvangen over mijn bestelling nadat ik al betaald had. Gelukkig via FB!contact gehad nadat ik maandenlang gewacht had. ( eerst dus wel een email ontvangen dat het later toegestuurd zou worden omdat er iets niet geleverd kon worden). Enfin .nu pas mijn onvolledige bestelling ontvangen, er ontbrak nog wat maar daarvan heb ik mijn geld gelukkig terug gestuurd gekregen. Eind goed ,al goed.

Efficient, snel en goede kwaliteit.

Handig, die grote verpakkingen. Geen geknoei meer met die kleine prutflesjes die voor een hoofdprijs verkocht worden. Bestel hier al jaren en ben er zeer tevreden over. De kwaliteit is prima en blijft dat ook tot een pot leeg is.

Prijs en kwaliteit

Product id goed, redelijke prijzen. Ik ben tevreden.

prachtige producten, snelle levering

Veel is altijd op voorraad. nu helaas de zwarte komijn ff niet op voorraad. Fijn middel voor diabetici (maakt de bèta-cellen; insulinemakers) WAKKER.... Werkt bij mij heel goed. bertina janssen.

Goede site

Zocht en vond waar ik bij andere kruiden bedrijven het niet als particulier het niet kon kopen

Snelle en goed verzorgde levering. Fijn assortiment.

Snelle en goed verzorgde levering. Fijn assortiment.

Smaak top en leuke verpakking

Heerlijke smaak geweldige producten!

perfecte levering

Vandaag besteld, morgen geleverd.

Tijdige en complete levering van prima meel.

Als zelf-broodbakker bestel ik regelmatig meel en dat bevalt heel goed. Enige verbeterpunt is dat er veel plastic verpakking wordt gebruikt. Dat kan veel spaarzamer, zeker in tijden van aandacht voor sustainability.

Ben zeer tevreden

Mooie en overzichtelijke website.

Goede webshop, overzichtelijk en snelle levering. Kruiden prima.

Prima betaalbare kruiden!

Goed betaalbaar

Het zijn super producten en heel smakelijk.

Heerlijk biologisch kruiden.

Prima op tijd ontvangen

Geen echte gebruiksaanwijzing aanwezig

Zeer goede producten

Ik ben zeer blij dat ik deze weinkel heb ontdekt, al vaker iets hier gekocht. Vooral ben ik blij dat ik de gedroogde gebakken uitjes gemaakt van witte uien heb gevonden. Tenminste ik hoop dat ze het nog steeds van witte uien worden gemaakt want de info is verdwenen uit de website. Op alle andere uien (en veel andere producten) ben ik zeer allergisch omdat ze of nikkel of soja e.d.( en konservanten) bevatten. Hier kan ik veel zeer zeldzame en kwalitatieve producten vinden die ik eerder niet kende. Meeste met zeer goede samenstelling

snelle service

Goede service en kwaliteit

Goed !

Goed bedrijf, goede service, goed product, redelijke prijzen.

Dit is de 2de keer dat ik hier kardamom poeder bestel. Ik gebruik iedere dag 1 theelepeltje in een laagje vla voor de geneeskrachte eigenschappen die kardamom heeft. Ook is kardamom erg lekker!

Gewoon goed!!!

Bestel hier wel vaker, elke keer wat anders, Wat we altijd doen is de gehaktbal mix compleet, echt fijn!! De laatste keer een emmer 1,5 kg Zigeuner schnitzel kruiden mee laten komen, echt goed deze!!!

de verpakking van de 25 kilo zeezout is onvoldoende stevig

het zeezout zat de vorige keer nog verpakt in een doos die zo stevig was, dat het pak zeezout er in bleef staan, handig voor het transport en ook voor de opslag. Maar nu zakt de hele doos in elkaar. De bezorger wist er ook nauwelijk weg mee, toen ie het kwam brengen. Was het daarom dat de bezorging een paar keer werd uitgesteld? Waar het slappe vel luchtkussenfolie, dat er dit keer in de doos zat, voor dient is mij niet duidelijk. Graag de volgende keer weer een stevige verpakking? dat zou fijn zijn.

In no time hier

Heel goed.

Wat ik zo fijn vind is dat als je een bestelling hebt gedaan het ook snel in huis is.

Mooie producten, goed verpakt en snel geleverd

Aanrader

3 Rendementsweg