Snelle en correcte levering

Kruiden zijn toegekomen in handige emmers en hersluitbare zakken. Kruiden zelf zijn super van smaak en geur, supertevreden.

Prima.

De afhandeling idee prima verlopen. Ideaal zo. Maar..... Één probleem: we hebben een emmer zwarte peperkorrels besteld, maar het blijkt na maling witte peper te zijn. Toen ontdekten we het. En we proeven het ook, de smaak is anders. Scherper. Vreemd, van buiten zijn de korrels wel zwart. Maar na het malen is het gewoon witte peper. Hoe kan dat? Vreemd. We vinden dit erg jammer. En ik heb een hele emmer.... Ik denk: ik laat het toch even weten. Had al gezocht naar jullie adres, maar kon het niet vinden. Anders had ik geschreven. Hopelijk komt dit ook waar het wezen moet. Dat zou fijn zijn. Dank! Groet, Hetty de Vries.

Goede producten voor een fijne prijs

Goede producten goede prijs snelle levering

ruime sortering, snelle levering.

Heb voor de 1e maal een hoeveelheid diverse kruiden besteld. Ze werden goed verpakt en snel geleverd. Heb ze nog niet uitgeprobeerd, maar zag er allemaal wel goed uit. Zal vast goed smaken!

Correcte levering

sturen veel te veel mails!

Mails en nog eens mails!

Multi Markt

Beste kruiden.

Correcte levering & geen probleem

Zoals ik schreef : geen enkel probleem met de levering !!

Prima prijs kwaliteit verhouding

De kruiden gebruik ik nu al jaren. Prima prijs kwaliteit verhouding. Vlotte verzending. Ik ben erg tevreden.

Zeer tevreden over de snelle en adequate oplossing

Na het leveren van een niet besteld product direct contact opgenomen en hebben ze direct een herlevering gedaan wat binnen 2 dagen binnen was. Zeer tevreden over de klantenservice. Gelukkig geen AI / robots bij natural spices want dan had ik daar niet meer besteld ! Ga zo door want menselijkheid is waar het om moet draaien. Super bedankt voor de service ! Ik raad iedereen aan om daar te bestellen. Met vriendelijke groeten, Peter H. Walraven Den Haag

Goede servise duurzame verpaking

Mijn ervaring is heel positief snelle levering prima kwaliteit.

Prima kruiden tegen prima prijzen

Top. Wordt geleverd op gewenste dag.

Prijs kwaliteit top

Gewoon goed

Gewoon goed

Voor het eerst bestelt en moet alle kruiden nog gaan proeven

always put wrong and incomplete shipping address

always put wrong and incomplete shipping address

super snelle levering van de Dextrose

Ook de zelfde Prima kwaliteit en betere Prijs .

Snelle levering en prima kwaliteit komijnzaad

Gewoon heel tevreden!!

Snelle levering, fantastisch produkt

goede kruidenmix

Goede kruidenmix in leuke potjes.

Eerste keer kruiden besteld. Is me goed bevallen. Keurig afgeleverd tegen en product heeft een betaalbare prijs

Uitermate tevreden

Verse specerijen goed verpakt, snel geregeld fijn bedrijf mag een tikkeltje goedkoper

Top kwaliteit en snel geleverd

Top kwaliteit en snel geleverd en goed verpakt.

Prima! Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt prima communicatie

Prima. Dikke 10.

Voor de tweede keer een bestelling bij jullie gedaan. Alles keurig verpakt geleverd. Ook mailcontact was prima. Ik ben vaste klant vanaf nu.

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK