snel geleverd en goed produkt

Ik gebruik geregeld Vitamine C (sodium ascorbate). Prima kwaliteit en goed voor mijn Immuunsysteem.

Ik krijg wat ik hebben wilde en bepaalde zelf wanneer.

Prima service en prijzen

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen.Ga zo door.

De kruiden zijn van goed kwaliteit

snelle levering ,goede producten en correcte prijs.

En weer door met lekker eten

In de winkel waren de guacamole kruiden niet meer te krijgen, maar gelukkig voor ons heeft Natural Spices ze nog wel (gelijk drie potjes besteld).

Snel en goed bezorg

De zwarte zaad is een goed product. Alleen jammer dat er wat aardig vuil in zit. Mbt restproducten etc

Gewoon goed, redelijke prijzen, goed verpakt!

Een half theelepeltje kardamom in poedervorm door de vanilla vla is zo ontzettend lekker! Kardamom heeft ook vele gezondheidsvoordelen. Als mijn voorraad van 2kg op is ga ik weer nieuwe voorraad bestellen.

Slechte of veelal geen aangaven van doseringen bv. E202

Gebrek aan info

Levering op tijd , product helemaal tevreden , goede kwaliteit !

goed en netjes geleverdt

zo als goed en netjes geleverd

Bestellen en wanneer ik het wil hebben is het er

Snelle levering De kruiden zitten in mooie kartonnen bakjes met kurkdeksel een streling voor het oog. Biologisch en geen meuk .

Had in de ochtend besteld en de dag nadien was het er al.

Geweldig snelle aflevering!

Ben helemaal blij! Binnen 1 week de bestelling in huis! Onze laatste ervaring met La Poste hier in Frankrijk was een beschadigde doos en meerdere beschadigde verpakkingen. Joyce heeft onze bestelling nu met UPS verzonden!! Chapeau!! Alles onbeschadigd en binnen 4 dagen in huis! Dat smaakt naar meer!!

Correcte en keurig verpakte levering op de beloofde dag.

Zoals ik gewend ben van Natural Spices was er ook deze keer niets op aan te merken.

Top helder en duidelijk

Snelle reactie en binnen 2 dagen afgeleverd

Prima verwerking en echte service bij vragen

Zie boven

Beveel het niet aan.

Viel enorm tegen Had er meer van verwacht Vond de omschrijving niet optimaal.

Snelle service en leveren optijd .

Snelle levering van goed product

Snelle levering van goed product. Kan het niet anders formuleren.

Groene peper na 2 dagen ontvangen. Uitstekend product.

Keurig geleverd, kruiden zijn goed

Meerdere kruiden besteld, allemaal netjes verpakt en onbeschadigd thuisgekregen. Kwaliteit lijkt goed te zijn. Erg tevreden.

vlot en goed

Weer snelle afhandeling van top producten

Snel geleverd, apart verpakt

Fijne collectie aan biologische kruiden, de kruiden lijken een goede kwaliteit te hebben. Wel een beetje vreemd dat ze allemaal in eenzelfde formaat (plastic) bus zitten, terwijl je ze per andere hoeveelheden kunt bestellen; hierdoor zijn sommige bussen halfvol en is het vershoudseal niet gesloten. Ik had liever volle bussen gehad die goed afgesloten waren. Tijd moet uitwijzen of het de kwaliteit van de kruiden heeft beïnvloed. Fijn dat ze liquid smoke verkopen, dat is niet makkelijk te krijgen.

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK