Ik had een set beetmelders besteld. Maar die bleek helaas direct naar levering niet kompleet te zijn. Gelijk naar deze toppers gebeld. En krijg de missende beetmelder naar gestuurd!

Wat ik wel wat lastig vond, was dat als je de zelfde producten besteld maar in verschillende maten je dit in het winkel mandje niet goed kunt onderscheiden.

Versand und Kontakt schlecht.

Hi, die Versand Benachrichtigung war sehr schlecht, es hieß, es wurde zugestellt am Samstag, nur das wurde es nicht. Post nl grauenvoll. Wie man zu euch bei Problemen Kontakt aufnimmt, schrecklich. Werde nicht mehr bestellen. Update 19.09.23 es wurden wohl weitere Versand Möglichkeiten zugefügt für bessere Kontrolle.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Paket seid 29.08.23 unterwegs

Werben mit schnelle Lieferung, Ware noch nicht erhalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles bestens, schneller Versand, top Ware!

Es gibt nichts auszusetzen, die Ware wurde super schnell versandt, kam innerhalb von 2 Tagen in Deutschland an. Paket war super verpackt und Ware in super Zustand. Jederzeit wieder!

Heb het nog niet gezien, mijn ouders hebben het ontvangen.

Heb het nog niet gezien, mijn ouders hebben het ontvangen

ruk

week op bestelling gewacht

Geweldige service !

Snelle levering & goed advies.

Sehr gut !

Alles super !

Snelle en correcte levering,top.

Alle artikelen op tijd binnen en ruime keuze.

Hervorragend !! Besser geht es wirklich nicht.

Ganz großes Lob für die blitzschnelle Lieferung und den besten Preis des Artikels im world wide web !!! Werde hier garantiert nach Verbrauch erneut bestellen !! Volle Punktzahl ++++++

Geweldige service!

Ik geef 5 sterren omdat het: 1. Heel snel geleverd 2. Ik kon achteraf betalen 3. Ik kan evt retourneren 4. En het is geweldige kwaliteit dat ze verkopen

Valse beloftes lange wachttijd

Er stond binnen 3 tot 5 werkdagen en heb 2,5 weken gewacht daarbij waren ze een product vergeten!

Super Preis und recht schneller Versand.

Alles lief bestens, und ich habe das Produkt (FOX eos3) günstig und schnell geliefert bekommen. Alles super :)

Veel keus, snelle levering, scherp geprijsd

Dit was mijn eerste keer hier, zeer tevreden.

Top geregeld

Snel geleverd. Prima ontvangen

Reklamation wurde sofort zu meiner vollsten Zufriedenheit bearbeitet.

Bestellung sehr schnell bearbeitet und zugestellt. Leider zeigte sich ein kleiner Transportschaden auf, den ich per e-Mail meldete. Umgehende Antwort und Verständnis. Jede Mail wurde sofort sehr freundlich beantwortet und eine schnelle gemeinsame Lösung stellte sich ein. Ich war sehr beeindruckt mit der Korrespondenz mit den sympathischen Niederländer. Topp Service!!

Sobald die Ware vorrätig war,geht der Versand blitzschnell. Auch der Email Kontakt war sehr nett und freundlich. Klare Kaufempfehlung, weiter so.

Alles ok weiter so Dankeschön

Alles super gelaufen. Immer wieder gerne.

Top winkel/service

Elke keer word ik in de winkel of online super geholpen! Vriendelijke personeel, groot aanbod en scherpe prijzen. Beste karperwinkel die er is!

Zeer goede service

Nadat mijn karper hengel kapot was gegaan, zeer snelle en goede service gekregen.

Bis jetzt nur einmal dort bestellt

Einmal dort bestellt bis jtzt und alles bestens . Kommunikation war auch super. Immer wieder gern.

Snelle en correcte service!

Mijn bestelling was helaas iets beschadigd en niet geheel compleet aangekomen. Mailtje gestuurd en de volgende dag meteen bericht van de Karpercentrale dat de ontbrekende en beschadigde spullen vervangen worden. Ik ben zeer te spreken over deze service!

Zeer goede klantenservice erg meedenkend

Ik heb een set beetmelders gekocht op karpercentrale en deze hadden helaas constant problemen. Nou heb ik contact gezocht met de klantenservice en hebben ze me erg goed en duidelijk kunnen helpen. Het ging allemaal erg snel de verzendingen en de reacties in de live chat. Een goed bedrijf met een goede klantenservice ! Altijd fijn

Top Service!

4 maanden na mijn aankoop van een rubberboot kwam ik erachter dat er een klein lek zat in het airdeck (een fabrieksfout). Na goed overleg met Tom kon de boot worden teruggestuurd en kreeg ik mede door het goede handelen van Tom een gloed nieuwe boot teruggestuurd. De communicatie & het handelen was top!

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG