Lange verzendtijden

Lange verzendtijden!

Toppie

Netjes geleverd kwaliteit zoals je mag verwachten. Top. Jammer dat het transport wat langer duurde.

Prima bedrijf met de juiste mensen

Er wast op veel Trakker Tempest korting echter op het onderdeel wat ik zocht niet. Mail gezonden, en kreeg ook op dit product een mooie korting. Product was jammer genoeg niet direct leverenbaar, maar na contact krijg ik de exacte leverdatum ( dat was maar 1 week na aankoop! dus ook nog snel. )

Schnelle Lieferung und super Ware

Gerne wieder

Snelle bezorging

Goede prijs voor Campingaz cartouche.

Alles Bestens

Guter Shop, schneller Versand, gerne wieder.

Supersnelle levering.top

Schnelle Lieferung,alles gut

Sehr günstiger Preis. Schnelle Lieferung.

Goede hulp en snelle service

Bij aankoop van een nieuwe stretcher bedchair de juiste informatie ontvangen en een prima product gekocht wat past bij mijn wensen.

Hälfte der Artikel haben gefehlt!!!!

Guten Morgen, Leider wurde auf meine Mail nicht reagiert! Es fehlte die Hälfte der Ware der Karton kam beschädigt an Bin mehr als enttäuscht das es hierzu keine Lösung gegeben hat!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Verzonden met GLS: Wat een drama!

Op de site wordt vermeld dat de bestelling wordt verzonden met DPD of Postnl: Prima! Vervolgens krijg je een link die uitkomt bij GLS............Zit nu al 5 dagen te wachten, bezorging al 2 keer uitgesteld wegens drukte. Vandaag kreeg ik de melding dat mijn pakket geleverd wordt in het tijdvenster van 8.00 tot 21.30uur! Er is ook geen mogelijkheid om het bij een parcelshop te laten bezorgen. Kortom, als je klanten wil kwijtraken, blijf dan vooral met GLS verzenden!

Klare Empfehlung!

Alles war perfekt! Preise, Lieferung, Service, was will man mehr!

N.a.v. mijn bestellingen ook nog aanvullend contact gehad via de chat over het moment van leveren i.v.m. vakantie. Tegelijkertijd nog even doorgepraat over twee andere producten en levermomenten. Dit kon direct worden geregeld en aan de bestelling worden toegevoegd. Vervolgens werd het bezorgd op het moment dat ik weer terug was. Echt hele fijne service !!!

Minus

Der Verkäufer reagiert weder telefonisch noch schriftlich auf meine Anfragen!! Lieferzeit über zwei Wochen da bekomme ich meine Bestellung aus china schneller!!! Erste und letzte Bestellung!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super snel geleverd!!

Ik heb mijn bestelling zondag avond geplaatst en hij was geleverd dinsdag net na de middag. Heel tevreden met de communicatie over de voortgang.

Topservice

Snelle en goede service

Prima advies, prima prijs.

Deskundig en snel via de chat geholpen. Volgende dag netjes geleverd.

Super Service

Reibungsloser Ablauf schneller Versand Da können andere sich eine Scheibe abschneiden Ich werde wieder bei Karpercentrale kaufen

Correct en super snel

Na het bestellen van jou bestelling moet je niet lang in spanning zitten aangezien je bestelling de volgende dag er al is!

Super schnelle Lieferung

Keine 24 std nach bestellung habe ich meine Ware erhalten

Fijne winkel

Fijne (web)winkel, communiceren goed met de klant, Waardoor je precies weet waar je aan toe bent en wanneer je je bestelling kunt verwachten. Reageren snel op vragen, jammer dat er in t weekend geen mogelijkheid is om vragen te stellen en dat er geen bestelling worden verstuurd.

Zeer professioneel en correct

Na een kleine hapering zeer correct opgelost .

Alles bestens, gerne wieder

Die Bestellung kam innerhalb weniger Tage an. Ware ist wie beschrieben und ohne Mängel.

karpercentrale super

karpercentrale prima bezorging van gls is een drama

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG