Kom vaker langs

Snelle levering..prijs technisch goed. Graag jullie assortiment verder uitbreiden ook met klein materiaal..als tip.

Dit is snelheid!

Makkelijk besteld via reclame melding, op de site. Een echt goede aanbieding van molens. Binnen 24 uur geleverd. En in prima conditie ontvangen.

Geven duidelijk uitleg en helpen je goed met het zoeken naar de spullen die je nodig bent

Goed geholpen met mijn uitrusting

Hele snelle levering

Makkelijk toegankelijke website, goede communicatie over de levering van het gevraagde produkt

Bestellung DE_ORD10035

Habe eine Frage 2x nach meiner Bestellung geschickt und leider keine Antwort erhalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Allesbestens.

Gute Preise und schnelle Lieferung.

Sehr gut

Bestellung ist sehr schnell angekommen. Würde auf jeden Fall wieder bestellen. Kundenservice sehr freundlich und zuvorkommend.

Nog geen mening

Mijn evaring met karpercentrale is nog niet erg lang. Ik heb mij bestelling voor de eerste keer geplaats op 15/07/ 23 maar nog niet binnen gekregen tot mijn spijt. Het bezorgservice GLS heeft het pakket afgeleverd bij de buren maar geen briefje achtergelaten alleen via mail bevestigd. Ik ben bij de buren wezen vragen of hun een pakket hebben ontvangen van GLS maar helaas niet mvg Rohwdy

Beetmelders met batterijen

Batterijen extra betaald sloeg nergens op maar 1 van de 3 doosjes batterijen paste. De rest nog bij supermarkt moeten halen. Geld klopperij om batterijen aan te smeren

Snelle levering!!

Komt zijn afspraken na met levering

Oké

Oké

Topservice

Snelle en zeer goede service Was 1 product niet binnen heb direct mail gekregen met de keuze wat ik wou geld terug of wachten Uiteindelijk had ik alles voor de datum dat ik moest hebben Dus top

Sehr gute und detaillierte Problemlösung

ich wurde sehr gut betreut und immer auf dem laufenden gehalten was mit meinem Paket ist welches leider nicht ankam Das Team der Karpfen Zentrale hat das Problem für voll zufriedenstellend geklärt

Alles perfekt abgelaufen.Schnelle Versendung.

Von Kontakt bis Versand war es sehr reibungslos. Internet Auftritt sehr gut. Versand zügig und schnell. Gute Ware zum fairen Preis. Gerne wieder!

veel op voorraad

gezocht naar een betere kar voor mijn vis tas en daar gekocht

eerste keer besteld, 1woord top

eerste maal besteld, en super ervaring zeer snelle levering op1dag naar belgie zeer mooi product en zeer goede prijs

Alles so wie es sein soll.

Würde eventuell die Zahlungsmöglichkeiten auf der Startseite anzeigen. Ansonsten schnelle Abwicklung. Freundlicher Kontakt.

onvolledig

onvolledige levering zonder iets te laten weten en veel te laat geleverd

Lekker snel en goed geleverd.

Het product werd na bestelling al anel geleverd

Goede snelle verzendig

Goede ervaring voor herhaling vatbaar.

Pakket wordt via gls verstuurd maar nooit binnen gekregen.

Heb mijn pakketje nooit ontvangen helaas! Mega slecht geregeld met GLS, ik baal hier enorm van. Nooit weer bestellen hier dus!!!!

Schnelle Lieferung und guter Preis

Schnelle Lieferung und gutes Preisleistungs Verhältnis, immer wieder gerne

Net zo efficiënt als BOL.com

De bestelde hengels zijn echt de volgende dag geleverd en goed verpakt. Zou wel aanbevelen voor hengels steviger verpakking te gebruiken. Enige wat jammer is is dat track en tracé bij GLS minder gedetailleerd is. Maar het hele bestelproces is net zo efficiënt als bij de grote e-commerce bedrijven. Er is heel goed nagedacht over het bestelproces en is dus niet een simpele winkel die ook online bestellingen er bij doet. Daarnaast is Karpercentrale goedkoper dan de concurrenten wat mij hengels betreft die ik heb gekocht.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG