De levering van m,n Fox light chair binnen een week thuis geleverd.

Komt de afspraak van binnen 9 dagen leveren Na. Ben erg tevreden over de Fox light chair , een erg stevige stoel.

Tot aan de deur

Perfekt 1+

So sollte es sein. Schneller Versand, super Information über jeden Status der Bestellung. Super.

er zijn geen producten in de bestellingen

Ik heb twee keer besteld en twee keer hebben ze niet alles verzonden zonder enige informatie.

Bin sehr zufrieden

Bin sehr zufrieden mit dem gekauften Artikel und dem dementsprechenden Preis

Ik wilde iets bestellen maar was niet leverbaar, even gemaild en na een weekje was het geregeld en besteld voor me. Super

Perfecte snelle levering

Makkelijke site met veel keuze.en leuke aanbiedingen

Kwaliteit, snel geleverd en prima gelegen voor afhaal

Aardig en behulpzaam Kwaliteit staat voorop Prima gelegen Ik zou ze zeker aanbevelen

heel rap

heel rap en goed

Snelle levering en zeer vriendelijk en bereikbaar

Zeer goede ervaring op elk gebied, jullie hebben er een vaste klant bij.

Snelle en goede levering, klein minpunt was dat niet al het bestelde uiteindelijk ook op voorraad bleek te zijn.

Goede communicatie en snelle levering.

Super service snelle levering

Nu nog mooi weer en ik kan de trakker tempest 100t gebruiken

Zeer tevreden!

Vlotte levering.

Der Einkauf ging reibungslos aber die Paketinfo bzw Sendungsinformationen waren echt schlecht.

Kaum Infos zur Sendung. Keine Möglichkeit das Paket umzuleiten oder den Tag der Zustellung zu ändern.

Snelle verzending top

Bestelling snel verstuurd alles naar wens

Toppers

Mooi product, snel geleverd en als je mailtje stuurt met vragen heel snel antwoord.

Na een probleem uitstekend en super snel geholpen mijn bestelling was ook snel in huis. Dikke 10

super in service

de producten zijn in prijs en kwaliteit best in orde en de service vriendelijk en behulpzaam

zeer goed

vlotte levering en nalevering goede communicatie

Bestelling kwam razendsnel binnen!

PERFEKT - und schnelle Lieferung

Sehr schnelle Lieferung, Artikel noch in Probe .

Raad ik aan

Was beetje moeizaam van mijn kant uit om onbekend zijnde . Maar tot nu toe goede ervaring

Geweldige service, juiste prijzen.

Geweldig geholpen. Uitstekende service. Fijn gesprek in de winkel, lekkere koffie. Mensen met kennis en de juiste insteek betreffende Hengelsport.

sehr zufrieden

Übersichtliche Auswahl der Gaskartuschen , gute Kommunikation zur Bestellung und schnelle Lieferung

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG