Super schnelle Bearbeitung und Versand

Die Jungs von der Karpfenzentrale sind echt super, schnelle Bearbeitung und Versand und selbst bei kleinen Problemen setzten sie alles daran um sie zu beheben. Die Kontaktaufnahme über den Chat auf der Webseite lief super. Danke nochmals, kaufe gerne wieder bei euch ein. Mit freundlichen Grüßen, Mirko Rehm

Alles gut geklappt

Alles so gelaufen wie man es sich wünscht.

Bij karpercentrale wordt je vriendelijk en goed geholpen.

Het juiste adres om je visspullen te kopen, Vriendelijk personeel die je goed adviseert!

Verwachte product met snelle levering tegen scherpe prijs

Super snelle levering volgende dag zoals aangekondigd. En het juiste product tegen een zeer scherpe prijs. Zeker een aanrader. Bedankt karpercentrale

Goede service en snelle levering

sehr gut

Danke für die schnelle Lieferung

Preis , Service, Lieferung - KLASSE!!

Erste Erfahrungen "gut" , natürlich nicht die "Letzte".

goede en snelle service

Na bestelling van producten wordt je prima op de hoogte gehouden hoe het het er voor staat met de bestelling. prima communicatie.

Supper snel geleverd

Leuke aanbiedingen en snelle levering zeer tevreden een aanrader

Snelle levering, je hebt gelijk, ik ben tevreden

Ik ben tevreden

Goede service , goed bedrijf , snelle levering Overzichtig de website

Bestellte Ware kam genau wie angekündigt nach 2 Werktagen sicher bei mir an und das im Weihnachtsst.

Goede artikelen, snel verstuurd.

Super snel en correct geleverd.

Eerst online advies gevraagd over twee nieuwe molens dit liep perfect. Molens besteld kleurig verpakt en snel geleverd. Ga hier zeker meer bestellen !

Wurde leider die falsche Grösse geliefert.

Wurde leider die falsche Grösse geliefert.

Super Service, schnelle Lieferung

Hat alles prima funktioniert, dort werde ich öfter einkaufen...

Snel

slecht heb vier weken moeten wachten op mijn bestelling heb er zelf achter aan moeten bellen Sorry

onvoldoende

tevreden

alles vlug en correct geleverd...zeer content van mijn warmtepak Trakker .

Makkelijk, snel

Bestellen was makkelijk, werd snel geleverd. Maar €4.95 verzendkosten voor een kadokaart vond ik erg veel. Toen ik zag in hoe zo'n grote doos de kadokaart was verzonden snapte ik de kosten. Maar vond het belachelijk. Een kadokaart kan gewoon in een envelop en worden verzonden met de post.

Der Angelschirm ist sehr gut und passt zur Beschreibung. Den Schirm nutze ich auf Drückjagden. Top!

Die Ware war gut verpackt und wurde schnell geliefert. Alles ist sehr gut gelaufen, gerne wieder.

No problem at all!

Everything on time and without any issues

Falsche Ware und auf E-Mails keine Reaktion

Anstatt eines explizit bestellten zweiteiligen, kompakten Baitspoons(Futterschaufel) kam ein 1,80 langer einteiliger. Paket kam beschädigt an und wurde von GLS nach bearbeitet. Auf E-Mails keine Reaktion.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super gelaufen