Bestellung ging schnell und Produkt ist gut.

Schnell und gut

Alles snel binnen top service.

Alles keurig afgehandeld

Prima mail communicatie Keurig afgehandeld en verstuurd

Alles keurig afgehandeld

Prima mail communicatie Keurig afgehandeld en verstuurd

goed en snel

alleen kunnen klein materiaal wel in een kleinere verpakking

Alles super gelaufen

Snel binnen tegen een goede prijs.

Nieuwe hengels en molens besteld. Top service.!!

top

zeer tevreden , alleen een paar dagen langer moeten wachten op de levering vermoedelijk door de drukte

top

zeer tevreden , alleen een paar dagen langer moeten wachten op de levering ( vermoedelijk door de drukte :) ) .

Goede service ik ben erg blij met de inhoud van de mystery box.

Goede snelle service ondanks het feit dat jullie afhankelijk zijn van derden. Nogmaals dank daarvoor en ik ben erg blij met de inhoud van de mystery box. Ga zo door.

Goede service ik ben erg blij met de inhoud van de mystery box.

Alles super

Super Dankeschön

Sehr gute Ware und Lieferung

Super Service und schnelle Lösungen

Tolle Beratung und extrem schnelle Lieferung !

Ich wurde sehr ausführlich und auch objektiv von einem Kundenberater beraten. Nachdem ich meinen Entschluss getroffen hatte, welche Ruten ich kaufen möchte, wurden diese noch am selben Tag der Bestellung versendet. Einen Tag später war das Paket bei mir ein. Die Karpfenzentrale hat ihren Sitz in den Niederlanden und ich komme aus Mitteldeutschland! Super Kundenservice. Außerdem hat die Karpfenzentrale unschlagbare Preise !

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG