Ruime keuze,prima service vriendelijk personeel. Veel gekocht bij hun en veel contact gehad met wouter. Alles is nu bijna geleverd wacht nu nog op mijn hengels in een backorder. Maar dat wist ik toen ik ze bestelde. Prijzen zijn redelijk te noemen. Je krijgt waar voor je geld. Zal in de toekomst zeker vaker bestellen daar.

Alles ok

Bestellt bekommen passt

Das erste, aber nicht das letzte mal. Alles perfekt

Habe das erste mal dort bestellt. Preis Leistung waren einfach unschlagbar. Relativ schnell geliefert, obwohl es aus den Niederlanden kam. Gerne wieder.

Mooi product, snelle levering

Snel, correct en goede prijs

Snel, correct en goede prijs

Mijn ervaring met jullie snelle levering .dus toppie

zo hoort het

vlotte correcte levering van een kwalitatief goed product tegen een redelijke prijs

Super !!!!

Super snelle service en goede prijzen

Nicht zufrieden

Meine Sendung immer noch nicht angekommen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Lieferung war nicht korrekt!

Es wurden leider die falschen Bleie geliefert!

Alles gut

Zeer positief

Een ruim opgezette winkel, met zeer vriendelijk personeel. Nemen de tijd, denken mee met de klant en geven goed advies.

Alles ok

Gut und zuverlässig

Top bedrijf

prima verpakt en hartelijke bedankt, verzorging GLS waardeloos

prima verpakt mooie molen, bezorging GLS waardeloos

zeer goed

Quick delivery.

Goede organissatie

Ik had 2 producten met een verschillende levertijd. 1 product werd de volgende dag bezorgd, het andere product had een levertijd van 3 tot 9 werkdagen. Hier werd ik keurig van op de hoogte gehouden op het moment dat er een status wijziging was.

Op zoek naar een goede waterdichte en lichte camouflage jas. De jas even passen en voelen is toch wel fijn. Uiteraard is er dan het personeel met veel ervaring en kan goed advies geven. En ze nemen alle tijd! Ook fijn om te weten.

Vlotte service,niets op aan te merken....

Goede vlotte levering, top

Top!!!

Positief!!!

Goede snelle service

Goede snelle service

Super zufrieden

Artikel super. Funktion hervorragend. Schnelle Abwicklung und Lieferung immer gern wieder. Danke

Goede service, leuke aan biedingen.

Dit is een bedrijf die weet wat communicatie is en je keurig op de hoogte houd

Nicht Gut

Habe eine rolle bestellt und die sollte mit gls Komm Aber steckt eine Karte in Briefkasten und es steht drauf Lieferung an nächsten Werktag. Aber es kam nix und der Kundenservice kann auch nicht Mal antworten. Aber Artikel wird nicht geschickt und telefonisch Ist keiner zu erreichen was soll das

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG