Goede ervaring, alleen jammer van de ventilator er staat echter op dat hij 6 standen heeft, maar het knopje kan je zeker maar 3X indrukken dus dat zijn toch echter 3 standen. Op de doos staat 6, bij meedere aanbieders ook. Maar kan echt geen ander knopje od vinden . Levering was goed & allemaal optijd en prima

Mooie spullen en snel geleverd!!

Goed en snel

Goed en snel

Top zoals beschreven

Alles compleet en op beloofde tijd binnen top

Vriendelijk personeel

Goed geholpen

Gewoon goed.

Snelle reactie en snel geleverd.

Dik in orde

Zeer mooie prijs en vlotte levering

Sehr Guter Shop mit attraktiven Preisen und sehr guter Auswahl.

Sehr Guter Angel-Shop mit attraktiven Preisen und sehr guter Auswahl von Produkten die der Angelfreund für die Ausübung von seinem Hobby benötigt. Schnelle Lieferung der Bestellten Ware. Alle bestellten Artikel entsprachen der Beschreibung. Ein Kritikpunkt, die bestellte Rute wurde ohne ein Futteral geliefert bzw. die beiden Teile lagen lose in dem Paket.

Karper centrale

Heeft het product netjes en goed verpakt alles was geleverd met alle toebehorene. Maar heb wel een opmerking ben zelf niet erg tevreden met GLS dit is mijn eerste ervaring met GLS er waren te veel misverstanden wat er aangegeven stond op de site of het pakket leverd was etc klopte helaas niet.

Guter Service

Schnelle Bearbeitung und bei Problemen wird schnell eine Lösung angeboten und gelöst.

Meest chaotische versending die ik ooit ervaring heb.

Mijn bestelling online gedaan en iets aangepast(binnen aantal minuten) Vervolgens kreeg ik de volgende dag alleen het aangepaste artikel (klein pakketje van een paar gram) en een dag later de rest van mijn bestelling, een grote doos. Nu ontbreekt er nog steeds een klein deel van de bestelling welke volgens mail al een aantal dagen onderweg zou zijn. Tevens telefonisch onbereikbaar, heb op 3 dagen wel 6 keer per dag gebeld maar geen gehoor.

te late levering

ik kan nog niks schrijven omdat mijn bestelling nog altijd ni geleverd is , de leuze van vandaag besteld morgen in huis vind ik nergens terug . spijtig dat dit zolang duurt ,

hele mooie winkel en spullen van kwaliteit!!

ik vind het een mooie winkel veel diversiteit binnen het karper vissen en roof vissen.

Ik heb ze goed ontvangen heb ze nog niet kunnen gebruiken maar zal goed zijn

Ziet er goed uit

Nu nog vangen

schlecht

Lange Lieferzeit, nicht wie geschrieben

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Die Camping Gas Bestellung hat gut geklappt.

Online bestellt und mit GLS geliefert. Ich habe 6 x 450ml GAS Kartuschen bestellt. Die Verpackung war ein einfacher dünner Karton der mir für das Transportgewicht von fast 3 KG in meinen Augen nicht stark genug war. Die Kartuschen waren mit Luftfolie nur hineingestellt sodass sie beim Kippen durcheinander fliegen. Ich denke da gibt es bessere Lösungen wie Transportkartons für Flaschen zum Beispiel. Aber alles ist gut angekommen. Vielen Dank und liebe Grüße nach Holland.

Bestellte Ware ist top u passt sehr gut.

Es hat alles sehr gut geklappt. Würde immer wieder bei der karpfenzentrale bestellen. Top kundenservice

Ik heb voor het eerst wat besteld bij de Karpercentrale. Zoals de Karpercentrale het doet verpakt is een woord geweldig. Ik hoop dat de Karpercentrale dit ook in de toekomst blijven doen zo. Gr Johan Beekmann

Perfecte bestelling snel geleverd

Ik heb hier voor het eerst, omdat ze vrij complete pole position assortiment hebben. Het bestellen ging vlot, de bezorging en het volgen van de voortgang. Gewoon super

Top Service

Top Service, schnelle Lieferung und schnelle Antworten sehr zu empfehlen.

Alles top

Op tijd geleverd en goede contact als het niet op tijd kunnen leveren perfect.

Vol ongeduld.

Als het geleverd is zal ik mijn mening geven vrijdag besteld tot op heden nog niets ontvangen!

zeer goede service en daarbij een snelle levering

via de chat info gevraagd over een product,werd door medewerker (Tom) gecheckt en snel doorgegeven en meteen besteld en nog op de valreep ( 15.45) klaargezet voor verzending en dus ook de volgende dag geleverd,kijk dat is service!!

Goed snel verzonden en prima prijs

Verder niks op aan te merken

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG