Topwinkel!!

Een goede levering van de artikelen en de mensen zijn snel bereikbaar via de chat of tf. Ik had per abuis geen goede straatnaam ingevuld maar dat werd met 1 chatberichtje aangepast zodat de artikelen mooi op tijd binnen waren.

Zeer tevreden over kwaliteit en levering

Prijs/kwaliteit prima .Persoonlijke benadering is een plus. Spullen snel en goed geleverd

Alles super

Alles hat gut geklappt an den Lieferzeit Angaben könnte man noch Arbeit sonst gibt es nicht zu bemängeln

Uitstekende zaak leuke bediening , ik vind het een aanrader

Fantastisch snelle afhandeling en bezorging. Mijn compliment!

Zie hierboven!

alles naar wens zeer vlugge bediening

vandaag besteld zelfs op zaterdag gebracht

Ze komen na wat ik heb gevraagd

Een molen besteld met de vislijn erop

Goed winkel

Top winkel

Mooi spul

Prima geregeld

iets sneller had misschien gekund

Héél lange wachttijd. Indien iets niet voorradig vlugger een alternatief voorstellen.

1e keer .goed bevallen.

Leuk overzichtelijk side

Betaald en niets ontvangen

Ze verzenden met firma gls en ze houden het pakket ergens vast in Puurs Belgie. Ik wacht al bijna 3 weken !

Goed spul

Prachtige stretcher van nash mogen ontvangen .. De indulgence emperor .. Enigste ding dr stond dus een ding mensen bestellen vaak dit dus die stretcher en een kussen niet wetende omdat dit de eerste stretcher is die ik koop dat het de verkeerde kussen is . Dus heb nu een heel groot bed met een klein kussentje helaas hahaha

Sehr gut ohne Probleme

Lieferung war ganz schnell und ohne Probleme.

Super schnelles Ablauf sprich versandt und Lieferung

Super freundlich und hilfsbereit

Schnell und gut

Alles wie beschrieben, danke.

De 1e keer iets besteld en dat viel tegen.

Ik moest vrij lang op mijn bestelling wachten

Lang wachten

Geen duidelijkheid over hoelang het duurt op site stond nu besteld 2 dagen later in huis.. Zijn al 2 weken aan het wachten. Geen duidelijkheid als er een onderdeel niet op voorraad is welke dan wel bezorgt word.. Als je meerdere dingen besteld

Zeer goede ervaring

Snelle reactie en je word goed op de hoogte gehouden van de order wanneer hij klaar is voor verzending en verzonden word via de mail.

Alles top

Alles super gelaufen, Ware top

Gerne wieder.

Gute Ware, schnelle Lieferung.

Je kunt hier met een gerust hart, je spullen bestellen.

War alles Super abgelaufen!!

Alles Super !!

1 Landstraat