Me pakket was optijd.

En alles netjes

Vriendelijkheid, advies, en behulpzaamheid top top.

Tom, bijzonder vriendelijk, en uitgebreid advies bij keuze tent. Adequaat en proactief handelend richting GLS nadat onze tent niet op tijd werd geleverd door hen

Lange Lieferzeit

Da ich zur Zeit immer noch auf meine bestellte Ware warte und die Lieferstatusanzeige auch nicht wirklich gut funktioniert, sind meine ersten Eindruck eher negativ. Auf Nachfrage wurde mir zwar geantwortet und von Problem im Lager berichtet, dies ändert aber nichts daran das meine Ware bis heute noch nicht bei mir eingetroffen ist. So macht online-shoppen kein Spaß.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles perfekt und super schnell

Super Service,super schneller Versand.

Waanzinnig !!!!

Super geprijsd en snel geleverd.

Goede en snelle service

Alleen jammer van de bezorgers werd een dag later bezorgd

Never order anymore

Not received my order

Schnelle Lieferung.

Schnelle Lieferung

Klik, koop, probleemloos in huis

Baitrunner besteld, snel en probleemloos geleverd

Zal zeker vaker hier spullen bestellen.

Ik had mijn adres verkeerde ingevuld. Maar hebben ze top geregeld en pakje werd mooi thuis bezorgd. Dankje voor de goede service.

Ben blij met de prachtige levering

Wat ik besteld heb ik mooi aan gekregen

Bestelling netjes op tijd

Product besteld waar bij een levertijd stond van 4tot 8 werkdagen. En precies op de laaste dag werd hij bij mij thuisbezorgd

Prima en snel geleverd

Prima zaak en een heel goede klantenservice

Wat een ruime

Mooie tent makkelijk opgezette zouden wel 3 stretchers in kunnen Al je spullen kunnen er mooi bij in op een vaste plek

Met alle gemak online winkelen en een top klantenservice

Meerdere grote spullen besteld met snelle levertijden. i.v.m. een fabrieks fout van een van de artikelen door de klantenservice snel en vriendelijk geholpen aan een nieuw onderdeel. Al om al een aanbeveling om hier je Karper en Roofvis artikelen te kopen. Gezien dat betalen In3 ook een van de mogelijkheden is verlaagd dit de de drempel voor aankoop van de wat duurdere spullen. Succes met de hobby en goede vangsten (ik heb al 17 blanks op een rij staan :) Mvg Hans Peel en Maas Limburg

Snelle levering goede service.

Schnell, Top Preis

Schnelle Lieferung, guter Preis.

Alles bestens

Alles bestens schneller Versand Günstiger Preis

Top bedrijf

Snelle en nette levering

Alles reibungslos gelaufen

Nichts zu beanstanden.

Post nl laat op zich wachten zonder informatie

Moest vrijdag tussen 13.15 en 17.15 geleverd worden. Maandag morgen en tot nu toe nog niets Geleverd of geen informatie hoe of waar mijn bestelling is.

Allés top vlotte levering

Allés zoals beschreven en verwacht topwinkel

Lieferzeit war länger wie angegeben

Die Ware selber ist tadellos und funktioniert einwandfrei

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG