super schnell geliefert

Gerne wieder!

Twijfel over een volgende aankoop

Deze webwinkel lijkt gebruik te maken van drop-shipping. Producten aanbieden via de eigen website, maar levering vanuit Fox Int magazijn in België. Ook langere levertijden dan gemeld op de website. In mijn geval een Fox Explorer Rugzak Large, besteld op 1-8 en geleverd op 11/8 nadat ikzelf navraag deed over de verwachte levering. Op de website werd 3-6 dagen levertijd genoemd. Daarna ook nog moeten bellen over de geleverde large rugzak die door Fox in een medium verpakking was toegestuurd. Niet echt handig van Fox. Met de opgedane ervaring twijfel ik wel of ik eventueel een volgende bestelling zou doen bij Karpercentrale. Vergelijkbare webshops doen dit toch beter. Matig tevreden dus....

Binnen1 dag binnen

Einfach nur geil und sehr kompetent

Einfach nur geil und kompetent. Top Beratung und sehr guter Service! 100% Zufrieden

Nette vlotte afhandeling bestelling van hengel foedraal

Perfekter Begleiter zum Übernachten.

Haben es gestern das erste mal getestet, ein Wünderschönes Angel-/Campingzelt. Stabil, leichter Aufbau. Bei über 30C in der Sonne, super angenehm. Nachts Seiten wieder zu und angenehm drinnen. Der einzige minimaler Punkt von meiner Seite, Verbesserung der Aufbauanleitung.

Tolle Preise und schnelle Lieferung

Die Auswahl ist sehr groß und die Preise sind gut und die Qualität ist Top. Zudem ist der Versand nach Deutschland problemlos.

Producten worden netjes geleverd!!!

Goede kant service

Hier is de klant koning, je word goed geholpen en ze weten waar over ze praten. En luisteren graag naar je verhaal.

Top und flott.

Alles top, so wie es sein soll.

Top service en snelle levering !

Je wordt keurig op de hoogte gehouden omtrent je bestelling en op voorraad is ook op voorraad!

Op zich goed

Pakketje was alleen niet op tijd binnen

Ik had gevraagd of het na mijn vakantie geleverd kon worden, en daar werd uitstekend gehoor aan gegeven. Super!

UITSTEKEND PRODUCT , GOEDE KLANTENSERVICE , (TE) TRAGE LEVERING

De FOX BARROW BAG XL LARGE gekocht , zéér ruime en vooral stevige tas die zelfs als hij leeg is niet in elkaar zakt . De gegoten bodem en deksel zijn een uitkomst , deksel is geheel van de tas af te ritsen . Je hebt wel een transportkar nodig als je stek wat verder van de auto af ligt. Levering duurde wel lang maar na een telefoontje naar de klantenservice werd hij de volgende dag geleverd .

Habe schon paar mal eingekauft alles gut gelaufen

Netten Kontakt gute Preise und schnelle Lieferung, immer wieder gerne.

Schnelle lieferung und preiswert

Schnelle lieferung und gute Service.

De lading met e-mails is belachelijk.

Met de bestelling is niets mis, maar 13 mails vanwege één bestelling is echt absurd. 9 van Karpercentrale en 4 van GLS. Daarnaast automatisch ingeschreven voor een nieuwsbrief die ik met zekerheid niet heb aangeklikt. Om vervolgens nog een mail te krijgen een review te schrijven, bij deze dan. De hoeveelheid mails is zeker een reden om niet meer te bestellen.

Ganz okay

Preise teilweise sehr gut, gibt viele Sonderangebote. Angebot sehr umfangreich. Leider sind die Lieferzeiten teilweise sehr lang! Wir erst beim Hersteller bestellt, dann erst zum Kunden geliefert!

Niet goed

Bijna een week op me boilies moeten wachten Terwijl de levertijd 2 dagen was. Zijn ze der eindelijk is het de verkeerde millimeter

Alles snel geleverd en top. Ik kom zekers terug. Bedankt.

Ik heb mijn ervaring als positief ervaren op één punt na.

Ik vind dat jullie veel te veel mailtjes sturen.

Snelle goede levering

Pas een karpertent besteld bij karpercentrale super blij mee snelle levering mooie prijs

Bestelling gedaan en super snel en goed geleverd en zal er zeker snel weer bestellen

impeccable

service et suivi rapide! emballage impeccable! tout est parfais, on peut acheter les yeux fermer!

Snelle en top service

Snelle en top service