Mijn zoon had er 1 dus ik wilden er ook 1 maar niet voor als ik ga vissen maar op mijn nachtkasje ha ha

perfect

Als het geen feestdag in Belgie had geweest had het de volgende dag geleverd geweest.

Alles super !

Versand und Lieferung erfolgten schnell. Produkte sind wie beschrieben. Alles top.

Tevreden klant

Goeie service en update van al jouw orders. Snelle levering.

Top Produkt Qualität kann ich jeden empfehlen seine sachen dort zu kaufen.

Der Preis stimmt und die Qualität ist hervorragend

Immer gerne wieder 5 sterne

Es hat alles gut geklappt!

Es hat alles gut geklappt!

Alles klappt wunderbar

Alles bestens

Geoliëde machine

Goed spul

Klantvriendelijkheid bedrijf en goede service.

Prima service!

Prima tevrede.n klant!

Sehr schnelle Lieferung und super Artikel

Sehr gut

Kommunikatives Unternehmen

Würde mir wünschen das die Ware nicht auf mehrere Pakete aufgeteilt wird und nicht zu unterschiedlichen Zeitpunkten versendet wird

sehr gut

alles perfekt

Guter Preis schnelle Lieferung Ware wie beschrieben

Super Kontakt alles bestens.

TOP!

Ik had een moonchair besteld, het duurde iets langer dan ik had verwacht. Maar zodra je een e-mail stuurt krijg je vrij snel een antwoord en hebben ze de stoel optijd voor het vissen bezorgd! top service

Just Perfect

From ordering until quick delivery, this was an excellent experience. I was always informed about the status. I can only recommend Karpercentrale and I will use this store again. Dank u wel!

Schnelle Lieferung, Bestellte Sachen waren nicht Komplett. Super gelöst!

Schnelle Lieferung, Bestellte Sachen waren nicht Komplett. Super gelöst!

reibungslose Lieferung

Alles wie erwartet

Insgesamt gute Erfahrung im online Kauf !

Guter Service , schnelle Lieferung !

Alles in orde

Alles gewoon goed in orde

Alles perfekt en heel goede communicatie!

Alles is perfekt verlopen, zeer vriendelijke communicatie en ontzettend goede feedback via talrijke mails. SUPER! Snelle verzending en heel goede verpakking.

Steeds tip top inorde !

Service is op en top! Zelfs houden ze rekening met de wil van de klant in het mogelijke van! Top producten en steeds op tijd geleverd! Ook een zeer super goede na service!! Top mensen !

ongelukkig

door afwezigheid van meegeleverde handleiding heb ik de tent in een poging tot opvouwen kennelijk verwrongen waardoor dit nu onmogelijk is geworden ze nog makkelijk op te plooien . Had ikeen meegeleverde handleiding of verwijzing naar youtube meteen gekregen dan was dit niet gebeurd

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG