Goede en snelle service

Doen wat er beloofd wordt

De site is duidelijk en alles is goed en makkelijk te vinden. Bestelde producten werden snel en goed geleverd.

Een goede service en snelle verzending helemaal top

Lange Wartezeiten

Sehr lange Wartezeiten, obwohl bei der Bestellung immer stet sofort lieferbar

Alles netjes ontvangen

Mijn bestelling is uiteindelijk netjes geleverd. De bestelling was gesplitst in twee delen, het zou fijn zijn dat dit gemeld wordt. Verder alles netjes afgehandeld en pakket is goed traceerbaar.

Alles Top

Alles top

Snelle uitstekende service

Per ongeluk een verkeerd item bestelt, snel gebeld en het werd direct aangepast. Super!

Sehr sehr schlecht

Sehr lange Lieferzeiten bestelle nie wieder dort

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede winkel jammer dat ze GLS gebruiken

Over Karpercentrale niets dan lof, goed assortiment en fijne prijzen en klantenservice. Over de bezorgers geen goede woorden, nog nooit een pakket op tijd gekregen, altijd gezeik met GLS, jammer!

Top site

Snelle en vlotte afhandeling en ook zzer snelle opvolging voor vragen die men stelt

Gewoon super

De vissen zijn er zit van je gooit het in het water en even later zijn ze op je voer plek en kan het plezier beginnen. En het werk op alle wateren en welk weer het ook is. Super gewoon.

Super tevreden

Vlotte en koreckte afhandeling top gr Eddy.

Te vteden

Veel schip plezier bij carpcentrale voor elke sportvisser wat wils een echte aanrader. Zeker de webschop eens op zoeken sportvisser.

Ik heb gasflessen besteld voor het gasstel op mijn boot. Betaling moest een keer overnieuw, omdat de site eruit vloog. Maar 2e keer ging het goed. Overzichtelijke site, snelle levering, prima product.

Snel geleverd een een correcte prijs

Reageerde ook snel op mijn vragen vie mail.

Alles soweit in Ordnung

Top Preise und bis jetzt kam auch immer alles in Ordnungsgemäßen Zustand bei mir an kann mich nicht beschweren also Daumen hoch und ganz sicher weiter empfehlen mfg.Sven

Heel vlug duidelijk vriendelijk gewoon top service

Goede en snelle afhandeling en alles tegen de laagste prijs

Ik kijk en vergelijk altijd , niet vreemd genoeg kom ik altijd weer terug op deze site waar vrijwel alles voorradig is tegen de laagste prijs

Heel tevreden

Voor de 1e keer besteld zeer tevreden en snelle levering TOP dank U wel Groetjes Coby de Visser

Prijzen zijn goed en een snelle levering.

Product snel geleverd en goedkoopste op de website van karpercentrale. Zeker een aanrader.

Sehr gute Kommunikation während des Bestellprozesses

Ich war immer auf dem Laufenden während des kompletten Prozesses

Perfect,

Snelle levering en goed verpakt en niet al te duur! helemaal mooi !!

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG