Gerne wieder,

Kauf und Lieferung wie Beschrieben, Bis auf das Hermes mal wieder nicht geklingelt hat und direkt in die packstation gefahren ist. Halben Punkt Abzug weil die Schlauchboot Verpackung kaputt war könnte besser verpackt sein. Aber trotzdem sehr zufrieden.

Sehr Schneller Versand

Top Artikel top Versand.

Goed bevonden

Vriendelijk goede service. Snelle levering. Echt aan te raden.

Heel content van !!

Eerst keer besteld en heel tevreden van het product zeker een aanrader !!!

Slecht,heb mijn bestelling nogsteeds niet ontvangen!!!!!

Slecht,heb mijn bestelling nogsteeds niet ontvangen!service 0,09

Prima winkel

Aanrader als karper visser.

Preis Leistung und Lieferzeit TOP

Ich habe mir ein mittelpreisiges Rod Pod gekauft und bin voll zufrieden. Alles wie beschrieben und funktioniert tadellos! Gerne bestelle ich wieder.

Keurig en snel geleverd.

Mijn order is keurig verpakt en snel geleverd, alles wat ik wou bestellen was ook op vooorraad.

Heel snel top geregeld

Snel binnen vers en product zoals beschreven

Vertrauenswürdiger Shop

Reibungsloser Ablauf. Nur an der Kommunikation würde ich arbeiten. Man weiß nicht,ob und wann die Bestellung versendet wurde.

Makkelijk besteld en snel in huis karper slush

Handige website met ruime keus en kwaliteit. Snel in huis en klaar voor gebruik de Karper tiger slush. Meteen gebruikt en top voer.

Kommunikation lässt stark zu wünschen über!

Die Lieferzeit war sehr lange was aber aktuell für mich zu verstehen ist weil die Situation Weltweit einfach immer noch schlecht ist im Bezug auf Lieferketten. Was aber dann nicht geht auf Kundenfragen nicht zu antworten. Das man sich schon fragt ob man hier abgezockt wurde. Erst auf die Meldung bei Paypal kam die Kommunikation wieder in Gang.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Netjes en goed geholpen.

Artikelen volgende dag al in huis.

Mag er zijn.

Topservice

Top winkel

Ruime keus artikelen van bijna alle top merken. Behulpzaam personeel voor vragen en advies en snelle services. Al met al, een dikke prima.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Simpelweg perfect

Goede service , en vriendelijk persoon aan de telefoon

Het was zeer snel binnen

Ik ben erg blij met het kussen en de stoel die ik over het bed kan zetten nu kan ik makkelijk wisselen tussen zitten en liggen op het bed en dat is erg fijn met me reuma en het kussen licht ook erg lekker beter dan ik verwacht had om dat ik met me reuma nog al een mogelijk ben met kussens maar ik heb er zelfs al mee geslapen dus dat wil wel wat zeggen

Tevreden over het artikel dat ik heb gekocht zeer degelijke en stevig veel opbergruimte in tas zeker aanrader

Goed advies voor m’n spod hengel

Goed advies geven voor m’n nieuwe spod marker

Niemand had het Shimano tribal shirt op voorraad Karpercentrale wel

All perfect

Nothing bad to say

Snel geleverd!

Mooie brolly voor super prijs !

Schnelle Lieferung, perfekte Ware!!!!

Ware wie beschrieben, super Händler. Immer gerne wieder.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG