Slecht

De molen is niet goed, en de hengel kwam beschadigd aan. de spoel van mijn molen van 20 euro is beter dan wat ik heb gehaald geen aanrader. de doos was ook erg beschadigd. de ankerlood was wel goed en de gevlochten draad. voor een bestelling van 150 euro zou ik iets meer verwachten.

Alles soweit OK

Was mich etwas irritiert hat, war, dass in derBestellbestätigung nicht benannt war, was man bestellt hatte. Da ich seinerzeit viele Bestellungen laufen hatte, wusste ich zunächst nicht sicher, welche Ware nun von der Karpfenzentrale kommen würde. Ist aber nur eine Kleinigkeit. Vllt kann man das ja verbessern. ; )

Mooie prijzen en snel geleverd

Topper aanrader

Gewoon goed !!!!!!!

Gewoon goed met service, en materiaal keuze.

Sterk in prijs en heel vriendelijk.

Super tevreden om mijn spullen allemaal nog te leveren voor mijn vistrip! thanks Tom

Es gibt nix zu meckern

Weiter so

topservice!!!!

ook al was er 1 bestelling niet bij,zeker door niet aanwezig 2 dagen nadien gratis geleverd ander firma rekenen nog verzending aan Karpercentrale nooit!!! zeker 10 sterren waard!!!! houden zo Karpercentrale MIJN VIS VRIENDEN ZIJN ZEKER OP DE HOOGTE VAN JULLIE GOEDE SERVICE!!! mvg alfons

Geen opmerkingen, alles is goed verlopen en ik ben tevreden met het artikel.

Ben blij met het product voldoet aan mijn verwachtingen

Top service en snel bezorgt mij

Super snelle levering. Top.

Nogmaals top

Snel geregeld

Mijn bestelling was snel geleverd en voor een goede prijs. Helemaal top!

De bestelling voor 4 uur gedaan zosls beloofd volgendevdag in huis Super snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Snelle reactie, snel geleverd, top kwaliteit!

Rugzak tegen een zeer goede prijs besteld en naar verwachting goed geleverd. Goede ervaring met deze shop, zal er zeker nog een keer bestellen.

Prachtige

Snel netjes

Ablauf genau wie man es sich vorstellt

Schnelle Lieferung und perfekte Ware.

Snelle levering en goede klantenservice.

Prima geregeld

Ben geen visser dus niet op zoek naar hengelsportartikelen. Wilde een campiggaz brander en vond die op de site. Meteen besteld en keurig geleverd.

Makkelijke site en snelle levering

Keine Klärung eines Mangels

Ich habe einen Sonik SK-Tek Sunchair gekauft. Bei der ersten Verwendung des Stuhles, habe ich eine der Schraubverbindungen verloren. Ich habe daraufhin alle Verbindungen geprüft und jede einzelne war locker. Die Schrauben sind zu kurz bemessen um sicher in der Schraubensicherungseinlage der Mutter zu greifen. Daraufhin habe ich mich an den Kundendienst gewandt. Die erste Antwort erfolgte schnell, mit der Info, man meldet sich wieder bei mir. Ich habe daraufhin geantwortet, dass ich deswegen den Stuhl nicht umtauschen möchte, um den Aufwand für alle Beteiligten gering zu halten. Man solle versuchen mir die Schraubverbindung mit den dazugehörigen Teilen zur Verfügung stellen oder ein anderes Angebot machen. Nach dieser Information habe ich nun bereits dreimal nach dem Stand gefragt und nicht eine Antwort erhalten. Das Thema wurde wohl einfach aufgrund meines Angebotes, keinen Austausch zu wollen, abgehakt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Unzufrieden

1x bestellt dann erst nach Tagen bescheid bekommen das die Bestellung nicht geklappt hat danach ein 2x bestellt wieder ewig gewartet dann kam eine Mail das das Produkt nicht verfügbar gewesen war (das kann man doch gleich angeben ob verfügbar oder nicht bei der Bestellung). Sollte mich dann entscheiden ob ich es noch möchte oder nicht habe mich für stornieren entschieden und was war 2 Tage später kommt ne Mail das Paket ist unterwegs. Was dann nicht mal zu mir geliefert wurde sondern in irgendein Nachbarort in einer postfiliale wo ich nicht mal hin komme. Ich würde hier nichts mehr bestellen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Nice

Snelle levering goed spul

Corect

Mooi op tijd geleverd prijs kwaliteit goed en uw bestselling klaar en duidelijk te volgen

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG