Vakkundig en scherp geprijst

Ruim ervaren zodat ze precies weten wat je zoekt of nodig hebt.

Super schnell gerne wieder

Super schnell gerne wieder

Zeer goede service

Keurig netjes het bestelde ontvangen.

Alles super gelaufen

Alles wie man es sich wünscht.

Mooi en correct bedrijf.

Had 2 nieuwe fox bigpit karper molens besteld. Maar die waren verkeerd moets 2 hebben met vrijloop. Werd terug gebeld situatie uitgelegd. Kon de verkeerde molens terug sturen. En de nieuwe molens worden krijg ik dinsdag a.s. Bedankt voor de goede service.

Goede shop, uitstekende klantenservice.

Fijne winkel met goed assortiment, ik had een vraag over een product en levertiid en werd snel en vriendelijk geholpen. Toppers!

Artikel prima en mooi op tijd

Gewoon betrouwbaar en goed

Tot nu toe bestelling goed en snel geleverd

snelle en perfecte service

fijne levering via gsl je blijft op de hoogte waar u pakket zich bevind

Veels te laat aangekomen

De spullen zijn helemaal top. Er stond toen ik de spullen bestelde dat ze zaterdag, drie dagen later aan zouden komen, vervolgens na een week een mailtje gekregen dat ze me niet vergeten zijn maar dat de spullen niet op voorraad zijn. Vervolgens weer 6 dagen later zijn de spullen aangekomen. Best vervelend.

Prima website

Snel geleverd en scherp geprijsd!

Goede service en goed geregeld.

Goede en snelle service.

Super Produkte zu top Preisen!

Schneller Versand und top Kundenservice!!! Immer gerne wieder :)

Makkelijk bestellen snel geleverd. Zeer goed geprijsd

Na wat speurwerk uitgekomen op de site van karper centrale. Bestellen ging eenvoudig en levering verliep exact volgens afspraak. Tot de volgende keer!

Snelle levering conform beschrijving

Kwaliteit boven verwachting, snel geleverd. Alleen de molen was wat te vol opgespoeld maar was zo te verhelpen.

Wat een goede service!

Omdat het druk was werd ik teruggebeld, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. De hele zending werd, inclusief een opgespoelde molen, de volgende dag al rond 13.00 bezorgd! Uitgebreide keuze en topservice, een aanrader voor elke visser!

Weinig tot late reactie op de mail

Na het niet na komen van de uiterste leverdatum van 9 dagen vond ik persoonlijk dat er weinig naar een oplossing werd gezocht. Geen tegemoetkoming of een andere oplossing. Gelukkig bij een andere partij wel de zelfde hengels binnen kunnen krijgen voor mijn visvakantie. Daarom raad ik aan de daadwerkelijke bezorgtijd bij de bestelling neer te zetten in plaats van voor een bepaalde tijd besteld de volgende werkdag in huis of tussen 3-9 en werkdagen en het dan niet na kunnen komen.

had het verkeerde gram van lood besteld gebeld naar de winkel ze hebben direct kunnen aanpassen Top service !

Onduidelijke foto s

Ik had de goedkoopste karperhengel besteld en snel gekregen. Maar er was bezuinigt op het handvat en daarom gaat deze Woensdag terug. Ik denk een andere hengel te kopen , waar weet ik nog niet , heb nu een iets hoger budget. AfterPay vind ik wel erg fijn en daarom zeker geen onvoldoende maar matig.

Toppers van karpercentrale

Kort maar krachtig producten besteld. Betaald. Besloten iets anders te nemen. Meteen de dag erna gebeld. Was geen enkel probleem ze hebben me prima geholpen. De andere producten snel gekregen. Ga zo door toppers. Jullie weten jullie klanten tevreden te houden

Bestelling altijd netjes en geregeld zonder problemen

Na mij bestellingen is het altijd op tijd netjes verpakt en zijn der problemen kijken ze naar een oplossing om krijg je een nieuw product top

4 Wochen die Bestellte Ware nicht bekommen, keine Antwort auf Mails

4 Wochen keine Ware, immer wieder vertröstet worden, am Schluss wollte ich den Kauf stornieren, kam keine Antwort mehr. Konnte den Fall dann über Paypal abwickeln. Dort kann man wirklich nichts bestellen ! Artikel waren beim Kauf lieferbar….

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Bin super zufrieden und schnelle Lieferung

Hallo bin sehr zufrieden mit der Ware und Wupper schneller Versand danke an euch.

Super Service! Schnelle Lieferung! Innerhalb 3 Tagen nach Bestellung schon angekommen!

Super schnelle Lieferung mit einem super Service! Innerhalb von 3 Tagen nach dem Bestelleingang waren sie schon bei mir! Kann ich nur sehr empfehlen dort zu bestellen!

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG