Ziet er mooi uit

Alleen de gls heeft er mee lopen gooien en een dag telaat geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Duidelijke website, goede communicatie, snelle levering!

Fijne webshop met snelle service.

Lief alles reibungslos

Sehr zufrieden

Service is top bestellen gaat snel

Empfehlenswert

schnell geliefert.

Top Kundenservice

Top Kundenservice, schnelle Lieferung mit GLS nach Deutschland. Sehr empfehlenswert.

Bestelling tijdig geleverd en goed ingepakt.! Snelle service.!

Snelle levering en nette prijs

Campinggas besteld. Een aanvaardbare prijs en snel geleverd. Ook in België.

Freundlich und sehr Hilfsbereit

Hat bei der Bestellung alles geklappt,sehr zu empfehlen.

Service is prima, klantvriendelijk en snel.

Werken zo klantgericht dat het een verademing is!

Alles super, vielen Dank.

Habe eine Liegentasche von Trakker gekauft. Nach circa einer Woche habe ich die Versandmitteilung erhalten. GLS hat dann eine Woche für den Transport aus den Niederlanden bis nach Deutschland benötigt. Wer die zwei Wochen Wartezeit in Kauf nehmen kann, der ist -wie ich- zufrieden.

Pakket niet thuis gelijk terug naar departement maar geen afhaalpunt

Mijn ervaring is slecht we hebben een foxbroek besteld duurde ontzettend lang dat hij aankomt een week ben je niet thuis brengen ze het niet naar een afhaalpunt nee gaat gelijk weer naar departement en kun je alleen via visa die ik niet heb nog eens extra 2,00€ betalen geen andere betalingsmogelijkheden nu hebben we de broek nog steeds niet echt slecht

Fijne service, prettige goed winkel

Behalve de prijzen is de reden dat ik hier vaker bestel, dat een klein foutje gelijk werd opgepakt en opgelost. Geeft me dus vertrouwen om hier mijn spullen te halen.

Superleuk wat jullie doen met de bestelling en snel geleverd!

Gasstove plus gasflesjes besteld voordat mijn 2 daagse sessie begint. In 1 dag geleverd zoals gehoopt. Een leuk handgeschreven kaartje erbij, sticker en autoverfrisser (die ik er zeker in ga hangen). Leuke manier om persoonlijk met mij als klant om te gaan en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Alles problemlos.

Rolle und Schnur bestellt. Ware wurde schnell geliefert und konnte per Sendungsverfolgung verfolgt werden.

De service via de telefoon prima, door Tom

Bijzonder matig. Ik had een tent met overwrap besteld. In een mail die ik kreeg, indien op voorraad voor 16.00 de volgende dag geleverd. De tent was op voorraad, maar goed gaf een levertijd van tussen de 3 en 6 werkdagen. Op zich niet erg, maar het heeft uiteindelijk 2 weken geduurd voor ik mijn bestelling had. Ik doe mijn inkopen in vervolg ergens anders. De telefonische service van Tom was overigens prima.

Perfecte service!

Zelf heb ik al enkele keren een bestelling geplaatst en deze werd steeds snel en met zorg verstuurd. Recentelijk kocht ik een product dat een defect vertoonde (productiefout). Hiervoor werd een retourprocedure gestart en ontving ik enkele dagen later een nieuw product. Zelf werd ik prima en vriendelijk geïnformeerd over het verloop. Kort samengevat: Prima service, een aanrader!

snelle levering van een zeer gunstig geprijsd artikel

prima ervaring, vooral de makkelijke site en de snelle levering.

Super goed geregeld

Snelle levering en goede klantenservice

Beschissen

Ware wurde als auf Lager beschrieben, wurde aber nicht fristgemäß verschickt. Total verplanter Shop

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Komt afspraken na

Goed product geleverd.

De levering en bestelling was zo als belooft op de site. Alleen jammer dat het via GLS ging die geen tijds indicatie geven hoelaat ze komen dus je moet de hele dag thuis zijn als je het die dag ook echt wilt hebben.

Die Ware kam wie bestellt.

Die Ware kam wie bestellt. Keine Probleme. Top Service.

Product ontvangen zoals verwacht

1 Landstraat