Geweldige service

Vlotte bestelling en levering

Topdeals en super service

Zeer mooie acties en de dag nadien geleverd

Snelle en goede service

In een drukke periode besteld. Desondanks snelle en goede service geleverd.

Excellent!

Very nice store, the staff is very nice and helpful. Recommend!

Top.

Alles blitzschnell geliefert. Top

PayIn3 & statusupdates

Wederom heb ik een grotere uitgave gedaan waarbij ik (zonder registratie of iets dergelijks) het totaalbedrag in 3 maanden kon voldoen. Dat maakt een dure uitgaven ineens een stuk minder vervelend om te doen! Goede statusupdates.

Alles perfect verlopen!

Zeer vlotte bestelling, en snelle levering. 1 product in backorder en hierover was onmiddellijk een zeer duidelijke communicatie! Aanrader!

dls komt afspraken niet na

U krijg de bestelling terug, wanneer staat het geld op mijn rekening? 2 dagen naar de klote, stoppen met dls als bezorger niet te vertrouwen.

Gelieferte Teile ohne Funktion

1 von 2 neue Bissanzeiger ohne Funktion.

Schnelle Lieferung-alles top

Schnelle Lieferung-alles top

Klantenservice is heel flexibel en klantgericht

Wouter van Klantenservice weet hoe je met klanten omgaat. Denkt creatief mee in oplossingen en zorgt zo voor een hoge klanttevredenheid. En hoge klanttevredenheid zorgt voor continuïteit. Dus good job man.

Snel en correct geleverd

Op de praktische website m'n keuze gemaakt uit het goede assortiment. Snel en goed verpakt geleverd. Prima, geen opmerkingen.

Pakket nog altijd niet ontvangen..

Pakket nog altijd niet ontvangen, op mijn mail die ik gestuurd heb heb ik ook nog altijd geen reactie..

Snelle en cirrecte levering

Ziet er goed uit, binnenkort maar eens te water laten en gaan testen.

Super snel

Super goed geholpen en als er een probleem is word je goed en vriendelijk geholpen

Keine Information zur meiner Bestellung

Wo bleibt meine Bestellung? War grün als ich bestellt habe? Kein telefonischen Kontakt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Excellente service

Ik heb in deze webwinkel een bestelling gedaan. Het duurde maar en het duurde maar. Nadat ik contact had opgenomen, bleek er wat mis gegaan te zijn met mijn order. Als een stukje service, boden ze mij een tegoedbon aan van 1/3 van mijn aankoopbedrag. Dat was een zeer positieve verrassing. Bestelling verliep daarna zeer vlot. Dat noem ik excellente service.

Komen hun beloftes na en snelle levering

Super Service

Der Produktentwicklung war verwirrend für mich, deswegen kam es zur falschen Bestellung, trotzdem war die rückabwicklung schnell und unkompliziert. Würde jeder Zeit wieder bei euch bestellen, danke nochmal

Slecht

Beschadigd produkt Late levering Geen service of compensatie Beter bij visdeal.nl gaan

prijs product levering, allemaal goed.

paar dingen zouden beter of anders kunnen ,tijdens de bestelling kreeg in zeker een 10tal mails dat de bestelling onderweg was,was een beetje overdreven,ook was er een product niet bij,deze werd later geleverd maar was nier vermeld,had vermeld mogen zijn dan had ik niet hoeven te melden.

perfecte service

item besteld via de site, ik geloof de volgende dag al thuis! supersnelle service en duidelijk. ik ga hier zeker weer bestellen.

Fantastisch geholpen

Goede service en nette prijzen

Zeer tevreden na mijn eerste kennismaking met de karpercentrale. ☆☆☆☆☆

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG