Super schnelle Lieferung und Ware wie erwartet top!

Alles super! So soll es sein!

Zoals beloofd, op tijd geleverd.

Product nog niet getest. Bestelling kwam zoals beloofd een dag later.

Alles bestens gelaufen.

Alles bestens gelaufen. So wie es sein soll. Top Preis und schnelle Lieferung. Sehr zu empfehlen.

De levering was kort twee dagen maar top site

Alles super

Alles super gewesen.

Prima bestelling ontvangen, al had die niks met vissen te maken!

Omdat we opzoek waren naar een logeerbedje voor onze kleinkinderen, zochten we bij stretchers en liepen we tegen een aanbieding van de Karpercentrale op. Deze hebben we besteld en werd bezorgd en we zijn er blij mee! Toen de bezorging even niet goed leek te gaan, was er prettig contact met de klantenservice. Grappig dat dit artikel eigenlijk voor de hengelsport bedoeld is en door ons gewoon thuis gebruikt gaat worden.

prima product

conform afspraak geleverd !

Alles Super, gerne wieder

es hat alles wie erwartet funktioniert

Goed ervaring alles was in orde bij levering alsook direct antwoord op mailverkeer goed site

mijn JRC stretcher geleverd voor de laagste prijs van Nederland

Na veel zoeken op internet kwam ik de aanbieding tegen van de JRC extreme sleep system TX2 stretcher Wide tegen voor de ongelooflijk lage prijs van 305,99 tegen. Er werd vooraf gemeld dat de levertijd onbekend was maar ik heb de gok genomen voor dit bedrag, na 3 maanden is mijn bestelling in goede orde geleverd. Voor mij was het het wachten waard. Groet Tom

Snelle service.

De eerste evaring met de karpercentrale is zeer positief.

gewoon goed

er is niks met deze webwinkel en weinig op aan te merken. goeie aanbiedingen en fijne service

Schnell günstig zuverlässig

Immer wieder gerne

Snel en vlot verlopen

Als snel en duidelijk verlopen. Bestel hier zeker nog eens op nieuw. Goeie aanbiedingen ook trouwens.

Goeie sit voor het beste karpermateriaal

Uistekend

Snel goed materiaal, leuke aanbieding

Snelle en prima service

Snelle en prima service

super leicht und robust, und bequem

ich habe nur bedenken bei der Langlebigkeit der Nähte.

Alles perfekt

Alles super und schnell geliefert. Prima weiter so.........

Super blij mee

Ben enorm blij met mijn aankoop enkel jammer dat mijn winterskin een weekend later was waardoor ik een weekendje zonder heb gedaan maar eigenlijk super goe is meegevallen top bivvy

op alle punten top

zeer goede prijzen en zeer goede service,ook heel veel keuze

Snelle en duidelijke communicatie

Foudraal besteld, die niet voorradig was. Snel antwoord op mijn vragen ontvangen en het foudraal toch snel en netjes ontvangen. Topzaak!

snelle en goede levering

duidelijke site, snelle en goede levering !

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG