Bis auf die Verpackung, alles super!

Alles wie beschrieben, gute Kommunikation und im Zeitrahmen, nur Verpackung etwas dünn, die Post, war nicht zimperlich mit dem Paket, darum waren die Ecken offen. Aber es ist zum Glück alles heil und sauber geblieben.

Uitstekend service

Alles op tijd

Snel en precies zoals omschreven

Zufällig über Googlesuche gefunden und begeistert

Ich war auf der Suche nach dem günstigsten Angebot für eine spezielle Reiserute die ich bei euch gefunden habe. Lieferung ging erstaunlich zügig und die Ware war ohne Makel. Ich würde wieder bei euch kaufen und euch auch wärmstens weiterempfehlen.

Alles verlopen zoals het hoort

Gute Kommunikation und schneller Versand!

Ich bin aus Zufall auf die KarpfenZentrale gestoßen und hatte durchaus positive Kommunikationen! Gerne wieder! Der Versand war auch sehr zügig!

Aan te bevelen.

Een aangename kennismaking. Karpercentrale doet wat het belooft ! Levering op tijd en product van goede kwaliteit. Een aanrader . Grtn Pierre .

Sehr guter Shop

Spitzen Preise und auch nach Deutschland eine wirklich gut vertretbare Lieferzeit mit 5Werktagen . War sicher nicht das letzte Mal , Danke

Sehr gut

War ganz gut aber die Lieferung hat etwas lang gedauert

Ich habe drei Anfragen gesendet die nicht beantwortet wurden.

Dazu habe ich vor fünf Wochen einen Artikel bestellt und bezahlt. Keine Antwort!! Ich möchte mein Geld zurück!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

alles gut geregelt!! Und immer Informativ

Immer klare Ansagen und wie Besprochen geliefert. Thanks from Germany!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ben tevreden van de producten en service en beantwoorden op de vragen Bedankt Mvg tom

Prima service wat je van een hengelsportzaak verwacht

Goede en snelle levering, bij het uitpakken bleek er iets te ontbreken. Keurig netjes opgelost door de hengelsportzaak!

Geweldige service

Op zoek naar gevlochten lijn voor de zeevisserij. Niet op voorraad zoals verwacht voor een karpervisserijwinkel, maar fantastisch geholpen en na een paar dagen thuis bezorgt. Grote klasse !!!

Goede service mooi assortiment

Geweldige cite

Bedankt voor de snelle service

Einfach und Unkompliziert

Trotz der momentanen schwierigen Situation, waren die Sachen zügig da und vom Preis her kann man nicht meckern.

Alles snel geleverd. Top!!

Top!!

Actuele voorraadinzicht, eerder geleverd dan aangegeven

Jaren vis ik al op karper en moet dus regelmatig wat materiaal bestellen. Dit probeer ik natuurlijk zo goedkoop mogelijk via webshops te bestellen, onze hobby is al duur genoeg. Ik had nooit van KarperCentrale gehoord, maar 1 ding is zeker, hier ga ik vaker bestellen en waarom dan; Actuele voorraadinzicht Grote voorraad Groot assortiment Goede prijzen Goede updates over je status bestelling En als laatste compliment voor bezorgdienst, want het werd 1 dag eerder geleverd(goede update) Minpunt: winkel ligt niet echt in de buurt van Arnhem, want anders was ik wel even komen kijken/shoppen. Ga zo door!!

Alles Perfekt

Alles gut und Perfekt

Zo als het hoort te zijn top!

goede prijs eerlijk en vertrouwd

ik had een bestelling geplaatst twee hengels , een daar van werd al snel bezorgd en de ander was niet meer op voorraad. maar ik wordt netjes op de hoogte gehouden persoonlijk via de mail ik had er 100% vertrouwen in , en 3 werkdagen later kreeg ik een bericht dat de andere hengel ook verzonden was . ik ben van plan om bij karpercentrale vaker te bestellen

Alles bestens gelaufen.

Sehr gute Abwicklung, sehr gutes Preis -Leistungsverhältnis, der Versand läuft sehr professionell. Alles in allem perfekt.

zeer goede service

bestelling gedaan en snel en netjes verpakt geleverd. vriendelijke prijzen ik kom zeker nog eems terug.

schnelle lieferung

alles top lieferung sehr schnell

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG