Schnelle Lieferung, einwand freie Ware

Die Abwicklung war völlig problemlos

Gewoon alles prima van webshop tot bezorgen

Webshop is duidelijk en Prijzen zijn prima. En de bestelling was vlug geleverd ,ga zo door

Top bestelling

Echte leuke doosje met karper spoelen

Leuk idee de mystery box

De mystery box is een leuk idee , ik had er persoonlijk wel iets meer van verwacht. Een pet en een breekbare mok zat ik niet echt op te wachten om mee te gaan vissen. De rest wat in de box zat is wel nuttig. Ik zal hem ook niet zo snel weer bestellen.

Super snelle levering

Snel geleverd boot een goede prijs!!

Helemaal top

Nieuwe molens besteld en snel geleverd helemaal goed

Heel tevreden

Als er goed wordt gecommuniceerd en je krijgt netjes en op tijd dat wat je besteld hebt….. dan ben je heel tevreden.

Goed produkt. Snelle levering.

Goed product met duidelijke omschrijving. Gemakkelijk bestellen en snelle levering met opvolging traject van zending.

mijn ervaring met karper centrale is goed .

de bestelde Sonix vader x 6000 karper molen was na een dag onbeschadigd in mijn bezit . De molen is van geweldige kwaliteit . Sonix is echt wel een merk dat je als karper visser kunt aanschaffen, de kwaliteit straalt er van af.

Snelle levering en netjes verpakt.

Ruime keus, goede website en dito producten.

prima, besteld en de volgende dag keurig in huis.

prima, 's middags besteld en de volgende dag keurig in huis.

Snel

Mooie acties.

Ruime keuze, goed advies en goede prijs, wat wil je nog meer.

Ik was op zoek naar een karperhengel. Die vond ik, helemaal naar mijn zin en voor een goede prijs. Goed advies gekregen over een passende foudraal die echter niet leverbaar was op dat moment. Die wordt nog nagezonden. Erg tevreden en gelukkig met mijn nieuwe spullen.

Alles super gerne wieder

Versand hat wie beschrieben gut geklappt.

Netter Support. Schnelle Lieferung

Gute Preise schneller Versand und sehr freundlich . Lieferung nach 3 Werktagen und das 1000km entfernt . (Weltklasse)

Supersnel

Snelle correct afhandeling van de bestelling top

Alles super gelaufen

Voll zufrieden

Alles spitze

Alles super geklappt

Hele snelle service

Hele snelle service

Super snel!

Scherpe prijzen en snelle levering.

Snelle lievering , producten zien er netjes uit

Helemaal volgens afspraak

Bestelling volgens afspraak. Snelle levering en prima prijs en product

Snelle levering en goed verpakt

Ik heb een waadpak besteld en het was precies zoals ik gelezen had en ben er super blij mee

snel en prettig zaken doen

Bestellingen worden snel verstuurd en info over gegeven zodat je op de hoogte blijft. De spullen zijn prima en leuk geprijsd.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG