Prima,

Levering een dagje vertraagd . klantenservice reageert snel en correct. Hengeltje okay met prima prijs

op zich erg goed alleen was mij wel een goedmaak cadeau belooft omdat ik zo lang op mijn titan hide xl moest wachten alleen heb ik die helaas nooit ontvangen!

Snel, behulpzaam en goedkoop.

Na een bezoek aan de winkel een prima indruk van dit bedrijf gekregen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Later nog wat aanvullende producten via de website besteld. Vlotte levering. Zeker aan te bevelen.

Overzichtelijk website

Kwaliteit en snelle levering

Prima ervaring!

Goede service bij een gescheurde hengeldeel.

Zeer te spreken. Over de afhandeling. Van een gescheurde hengel deel. Heel netjes afgehandeld.

Zoals altijd Karpercentrale top maar stop alsjeblieft met GLS als koerier. Wat een waardeloos bedrijf is dat.

Perfect geleverd

Zoals het hoort netjes geleverd en snel

Betrouwbare webwinkel Concurrerend prijsbeleid

Gewoon goed

Bestellen betalen en leveren. Geen poespas en lekker snel.

Prachtige tas van sterk materiaal. Er passen precies 2 ligbedden in. Een geweldige uitkomst!!

Snelle vlotte levering

Snel en goed verzonden !

Top , goede ensnelle service

Gewoon perfect

Men maakt waar wat men beloofd qua levertijd. Ruim assortiment voor elke portemonnee.

alles was top geregeld

ik heb goede evaring met karpercentrale

Eerste ervaring top

Eerste ervaring top

Leuke karper winkel met top service!

Niet twijfelen maar gewoon hier je karper spullen kopen. Personeel Neemt de tijd om je rustig alles uit te leggen en geven je hier en daar bruikbare tips! Ik kom hier zeker terug!

Supper

Netjes ontvangen mijn kleinzoon was er blij mee

uitstekend personeel zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Prima product en service!

De kwaliteit van het product voldoet volledig aan de beschrijving. De levering binnen 24 uur !!

Mooi optijd

Niet duur en mooi optijd

Alleen niet binnen de 24 uur thuis

Super !!

Gisteren besteld vandaag ontvangen Goed assortiment Goede prijzen Duidelijke site Helemaal geweldig

Snelle service goede prijzen

Goede ervaring. Ruime keuze, niet te duur en snel geleverd

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG