Top service!

Zeer vriendelijk, denken mee aan een passende oplossing en zijn snel met antwoorden

Snelle levering...

Acceptabele prijzen, dus voor de meesten wel betaalbaar. Ruim assortiment, echter helaas meerdere artikelen langdurig niet op voorraad.

Erg fijne en snelle levering.

Snelle en fijne levering. Producten erg goed en zoals omschreven. Bedankt!

Overdreven om een onderlijn in een doos te versturen

Verwarrend om de juiste onderlijn te bestellen, naar mijn idee had ik een maat 6 besteld en een maat 2 gekregen????

Vandaag besteld morgen in huis????

Dat zinnetje klopt dus biet helemaal. 4 dagen moeten wachten op mijn pakket. Toen het oakket aankwam zaten twee zakjes met rubber materiaal in een enorme doos. Dit had ook gewoon in een envelop opgestuurd kunnen worden. Milieutechnisch gezien dus niet erg groen.

Prima winkel

Snelle levering. Duidelijke website. Goed prijzen.

prima webshop

heb hier een jerrycan besteld voor bij ons in de caravan, en op een of andere manier bestaan daarvan de ondoorzichtige variant alleen bij hengelsportwinkels, wat wel grappig is. de webshop werkt prima, prijs is goed, levering was snel en duidelijk en in een hergebruikte doos die heel lekker zoet rook wat ik wel grappig vond, en natuurlijk lekker duurzaam! verder ook geen onnodig plastic of ander verpakkingsmateriaal. al met al, helemaal prima.

Gigantisch!

Snel en alles op voorraad. Echter voor iemand met een inschrijving op de nieuwsbrief en nu weer een recensie achterlaten mag ik best wel eens een kortings code ontvangen zo nu en dan..

plezierige zaak, breed assortiment en goede productkennis

Gezellige winkel waar voldoende tijd is om over je hobby te praten, vakkennis uitgewisseld kan worden en ook nog eens een heel breed assortiment aanwezig is voor het karpervissen. Top!

snel verzonden en ontvangen

grote doos voor wat ik besteld had had misschien beter in een envelop gepast dan had de verzendkosten ook lager kunnen zijn in dit geval

Snel en netjes geleverd

Snelle service en gevraagd of ze het als een cadeautje wilden inpakken en dat hebben ze ook gedaan.

Snelle levering en de goedkoopste aanbieder top

Een snelle levering van de bestelling. En een duidelijke website. Tevens de goedkoopste aanbieder.

Zeer vriendelijke klantenservice.

Erg tevreden

Snelle levering, goed product goeie prijs

perfekt

Schnelle Lieferung nach Deutschland 900 km nach Bayern in 4 tagen , Sortiment super, preise günstig . top Tackle dealer. Weiter so....

Ben zeer goed geholpen. Ook goede kwaliteit van de producten. Vriendelijke medewerkers.

Alles perfect geregeld

Alles is netjes verlopen. Werd zelfs nog even gebeld dat het een dagje langer zou duren ivm het wachten op een geschikte doos voor het versturen van de bestelde hengel. Kijk dat is service ! Liever een telefoontje en overleg dan gewoon maar in wat karton opgestuurd met mogelijk probleem ik zeg top bedrijf en ga zeker als ik wat nodig heb daar bestellen !

Ik had bij karpercentrale een Fox R3 camo chair aangeschaft. Eenmaal uitgepakt bleek dat de hoofdkussen geknikt was door de verzending. Eenmaal contact opgenomen met Tom en die zei mij een paar dagen iets hards op de stoel leggen. Na een paar weken nog steeds niet eruit en weer contact opgenomen. Tom ging er achteraan en zou weer contact met me opnemen. Een paar dagen later jreeg ik een mailtje van Tom dat ik de mijne retour kon sturen en er mij een nieuwe werd opgestuurd! Nou wat een super service, zeker aan te raden en kom hier zeker terug!

Prima website. De bestelling was zoals beloofd snel geleverd.

Ik had een kruiwagen bestelt nergens meer te koop, alleen nog 1 bij karpercentrale. Helaas is de kruiwagen zoek geraakt bij gls. Jammer dit was mijn eerste bestelling bij karpercentrale. Klantenservice heeft alles gedaan maar het is niet gelukt. Ik had binnen 24 uur mijn geld terug. Goede service, ik hoop nog eens een bestelling te plaatsen. Mark

Vervoer gevaarlijke stoffen ADR kl2!!!

Bij het vervoer van gassen ADR klasse 2 brandbare gassen moet er volgens wet en regelgeving worden vervoerd. Bij levering ontbrak enige etikettering en bijbehorende vrachtbrief opgesteld volgens wet en regelgeving. U kunt daarvoor informatie krijgen bij uw beroepsvereniging of bij de overheid op de site van de inspectie Leefomgeving en transport. Denk eens aan het risico indien er in de logistieke keten iets was gebeurd met de flessen . .. kijk maar eens op YouTube voor enkele voorbeelden.

Snelle levering top kwaliteti

We zijn super blij met het kado voor mijn vader. Kwaliteit is super. En er ontbrak niks. Hij was erg blij met zijn 2 persoons karpertent

Ben zeer te vreden kwa behulp zaam

Goed geholpen, zeer vriendelijk. Top ga er zeker vaker heen voor spullen.

Veel merken snelle service

1 Landstraat