Top geleverd

Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar

Snelle levering!

Kon beter

M’n bestelling was vergeten te versturen moest er 3 keer achter aan bellen

Makkelijk te bestellen en word snel geleverd

Na een week nog niet al mijn spullen binnen.

Donderdag spullen besteld. Maandag gebeld en toen is er pas iets verstuurd. Mijn pakket is bij de buurman op de oprit neer gezet en nog niet compleet.

Prima snelle levering

Netjes en snel geleverd

Snel en goed verzorgd

Zie boven

Producten goed en overzichtelijk aangeboden op de website. En netjes en snel bezorgd. En goede communicatie. Erg blij met mijn hengel en molen.

Prima ervaring zoals het hoort te zijn

Besteld en bezorgd zoals verwacht.

Snelle levering van de producten met relistiche prijzen.

Gewoon een goed bedrijf waar je mooie artikelen kan kopen voor de juiste prijs. Je krijgt hier een goede service.

Ik had een karperschepnet besteld gelijk de volgende dag in huis en prima ding super tevredeb

prima service goed product op tijd geleverd.

Netjes en snel geleverd

Goede service en snelle levering

Goed contact met de klantenservice gehad over de beschikbaarheid van bepaalde artikelen. Uiteindelijk besteld en de levering was de volgende dag al! Goede service en snelle levering. Ik kom zeker terug!

Vriedelijk en betrokken in vissen naar de klant toe.

Zeer vriendelijk medewerkers met de passie op de goede plaats .

Beetje traag

Klaar voor verzending op 10/06, tot op vandaag geen verdere info over de status van mijn bestelling

Snel en naar wens geleverd

Snel

S ochtends besteld, dag er na binnen.

Op de website staat de belofte voor 16.00 besteld, dag erna bestelling binnen. Uiteraard als product op voorraad is, maar ook dat zie je op de website. Deze belofte was voor mij reden om te bestellen, omdat ik dag erna weekend gong vissen. EN het kwam netjesdsg erna binnen. Na mijn vakantie nieuwe bestelling plaatsen voor frankrijk sessie

Besteld en snel geleverd

De boillies zijn er goed.

Levertermijn was redelijk lang

Producten 100% in orde. Prijs in orde. Enkel de levertermijn wat langer dan verwacht. De track and trace werkt niet zoals het hoort. Alles bij mekaar toch tevreden over mijn aankoop.

Top service!

Er was een verkeerd product geleverd met de levering, dit werd meteen opgepakt en 2 dagen later lag het juiste product in de brievenbus en het verkeerd geleverde product mocht ik houden.

Prima. Snelle levering

Besteld en geleverd de volgende dag. Top.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG