Wordt perfect geholpen

Wordt perfect geholpen

Top,, duidelijk, snel, goed !!

goed,Top,, duidelijk, snel l

Snelle service.

Super snel geleverd.

Prima..

Snel geleverd...een keurig verpakt..niets dan lof..klasse

Supersnel geleverd.thx

Snelle levering en mooi stevige verpakking.

Perfect!

Betrouwbaar, scherpe prijzen, komen gemaakte afspraken (ook mondelinge) na. Kortom ik kan iedereen aanraden om een aankoop(en) bij de karpercentrale te doen.

Super en topzaak

Shimano ultegra 5500 xsc

Prettige en duidelijke website en super snelle verzending. Gewoon top. Gr Raymond

is toch goed gekomen

via jullie site kan je de optie ophalen in Delfzijl aanvinken maar dan moet je wel gelijk betalen wat ik niet vindt kunnen je moet gewoon in de zaak kunnen betalen. dit is een goed verbeter punt voor jullie goede zaak

Verzenden mag best sneller..

2 kleine dingetjes besteld. Hoopte ze snel in huis te hebben.. Helaas, verzending via GLS ipv post nl.. En dus pas 4 dagen later in huis. Volgende keer zal ik me even bezinnen als ik iets nodig heb en ik zou het snel willen.... Op zich snel verpakt en een melding gekregen van verzending... Dus daar ligt het niet aan... Misschien post nl inschakelen voor kleinere items? Prijs is hetzelfde of zelfs iets goedkoper.

Goed maar verbetering mogelijk

Contact formulier, e-mail, of online chat Moeilijk bereikbaar.. maar heb ik een chat verzoek open staan, om smorgens 10 uur en wavy dan tot 1700 en dan ben je nog niet geholpen, dan is dat slecht.. verder daarna top opgepakt.. en prima afgehandeld! Dus.. contact mogelijkheden moeten beter gereguleerd..

Duidelijke productomschrijving, goede verzendinformatie en snelle levering.

Fijn dat het product met duidelijke omschrijving en foto’s wordt toegelicht. Na het bestellen keurig via de mail op de hoogte gehouden en het product is snel geleverd. Het product, een EOS tent, is nog niet geprobeerd.

Allemaal dik in orde!

Goede prijzen, snelle levering en stevig verpakt. Zeer tevreden!

excellent

Goede spullen 100 %

Alles voor de klant.

Snelle vriendelijke service. Goede bereikbaarheid. Deskundig advies.

waardeloos

na onjuiste levering blijft ik als koper met alle problemen zitten

Netjes binnen de aangegeven leveringstermijn geleverd

artikel was in mijn geval met een mooie korting

Goede service en producten

Besteld en snel geleverd. Omschrijving op de site is prima en de prijs goed. Zeker voor herhaling vatbaar

zeer goed

hele snelle levering in een woord TOP en goed verpakt

Snel gevoerd

Snel geleverd gewoon top

Perfect!

Mooie heldere website. Makkelijk vinden wat je zoekt. Versturen is super snel. De zelfde dag. Klantensupport via chat ook meteen. En een artikel wat stuk ging bij eerste keer werd zonder pardon vervangen en gratis opgestuurd.

vlotte levering

jammer dat ik de verkeerde popups kreeg geleverd maar goed ik deze nog niet dus ik heb ze maar bij de voorraad gevoegd. het assortiment is weer een kleur en smaak rijker hoop dat ik de volgende keer de juiste geleverd krijg. verder alle goeds voor kapercentrale

snelle levering.

Niet bereikbaar !!!!!!!

Tja bedrijf is telefonisch niet bereikbaar door extreme drukte. Bel je rond 17.00 uur dan zijn ze zo denk je wel bereikbaar muziekje en verzoek om later terug te bellen. 2 x een email gestuurd niets gehoord!!!! Erg lastig als je vanuit Frankrijk belt maar ook goed voor het vertrouwen. Dus karpercentrale kwantiteit belangrijk maar kwaliteit van een webshop des te meer

Prijs-kwaliteit

Goede prijs voor super kwalitatieve spullen!

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG