Niet te bereiken voor vragen

Ik probeer al een aantal keren te bellen om mijn status van mijn pakket aan te vragen en om te vragen of mijn tracktrace code wel de goede is ivm dat het pakket staat op 2kg en ik heb een tent van 12,1 kg is ..... geen gehoor en ook niet via de email dus zeer zeer slecht en ik hoop echt dat ik überhaupt nog wat hoor van ze ......

Klantvriendelijke en snelle reactie!

Ondanks meerdere vragen altijd snel en duidelijk reactie en advies rondom voorgenomen Fijne zaak!

snelle levering ze houden je goed op de hoogte van je bestelling

Slecht bereikbaar

Ik heb een 10ft hengel besteld en ik krijg een 9ft hengel opgestuurd. Heb zaterdag meer dan 15x gebeld maar geen gehoor en geen reactie op de mail of live chat. Vind ik wel heel jammer me vertrouwen is gelijk weg. Ik hoop dat het goed komt met me bestelling en dat ik krijg wat ik heb besteld. Echt jammer ziet er wel allemaal heel goed uit en je hebt zat keus! Zou toch iets doen kwa bereikbaarheid ik snap heel goed dat het druk is vooral nu in deze tijd. Mvg

Snel en volgens afspraak

Snel en volgens afspraak

Bij aankomt stond het pakket voor de deur. Aangezien dit best kostbaar is wil de bij de volgende bestelling toch bij de buren geleverd of eest telefonisch overleg want het risico is aanwezig dat de bestelling gestolen word

Alles picco bello in orde

Alles picco bello in orde

Redelijk tot goed

Telefonisch contact was super en heb daardoor mijn keuze kunnen maken. Alleen werden de hengels een dag later geleverd dan op de site stond. Dat vind ik niet erg,maar ik zou t weg halen om mensen die er wel op rekenen teleur te stellen. De chauffeur van het bedrijf welke de spullen leverde was een chaotische aso. Hij smeet met de spullenin de bus en kon mijn pakketje niet 1 2 3 vinden. Hij schold alles bij elkaar. In 1 woord onfatsoenlijk en niet geschikt als chauffeur.

super

bestelde items waren de volgende dag al binnen. ook de manier van verpakken was zeer netjes.

prijs en kwaliteit plus snelle levering

de prijs en kwaliteit zijn in orde. De levering wordt gedaan zoals aangegeven.

correcte levering

product was zoals beschreven, prima dus.

Winkel met een mooi assortiment

Toevallig kwam ik de winkel tegen in Delfzijl. Hebben daar precies de juiste spullen van de beste merken.

Goede service en snel bezorgd

Goede service voor een betaalbare prijs

Kart trolley

Goede:)

Mooie spullen gekocht voor scherpe prijzen

uitstekend

goede service, kreeg netjes op tijd geleverd wat ik had bestelt. goed verpakt zonder beschadigen. En de prijs was het laagste wat ik heb kunnen vinden. Dus volgende keer weer karpercentrale

Keurig

Artikel keurig op tijd en netjes verpakt ga zo door

Perfect!

Precies wat ik moest hebben tegen een aantrekkelijke prijs. Top-service!

Snel en netjes geleverd.

Duidelijke site, echte korting en snel geleverd zoals beloofd. Net zoals de vorige keren.

Bestelling snel en goed ontvangen . Top

Super goed geholpen en mega snelle levering

300% tevreden alles was compleet en de volgende dag in huis zoals beschreven op de site

Uitstekende Service

Karpercentrale is het Coolblue van de karperwereld.....alles voor n glimlach.

Gewoon goed

Vriendelijk en goed

Goeie ervaring

Snelle levering en netjes geleverd Goeie service

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG