Bestelling en op de hoogte gehouden worden zeer goed alleen bij het afleven van gls vind ik niet netjes mijn pakket was ergens neer gezet maar geen briefje achter gelaten terwijl ik zelf thuis was Jullie manier van alles was top

Prima en snel geleverd

Snelle levering en goed verzorgd. Ik zou zo weer bestellen

1 minpuntje was dat de stretcher en slaapzak wel als 1 bestelling vermeld stonden maar in 2 losse leveringen met 4 uur ertussen werden geleverd

Goede zaak

Alles snel geleverd

Gewoon altijd super hebben alle tijd voor je en een goed gesprek is nooit weg. Erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

Goed en snel binnen

Is snel binnen donderdag avond besteld zaterdag ochtend om 9 uur binnen

Super! Ook goed advies!

Ik was uit op een JRC barrow, die was niet leverbaar en heb toen uitstekend advies gekregen over een alternatief waar ik supertevreden mee ben!

Snel overzichtelijk

Prima prijs snel geleverd

Deskundige hulp, heel behulpzaam en vriendelijk

Groot assortiment Snelle levering

Prima molen snelle levering alleen jammer als je een vraag heb dat nooit iemand de telefoon opneemt verder prima

Top, product snel geleverd

Bestelde artikel, binnen 24 uur geleverd

Snelle levering en bereik niets mis mee

Snel geleverd en producten zoals verwacht en in orde

Wij hebben onlangs 2 stretchers van het merk Sonik gekocht bij de Kapercentrale. De op de website vermelde levertijd klopte en de producten zijn snel geleverd. De beschrijving en foto's van de website kloppen met het geleverde product, dus ook die verwachting is waargemaakt. Het product is ook onbeschadigd aangekomen, zowel stretchers zelf als de verpakking (en dat laatste is recentelijk bijna een unicum).

Snel, precies zoals beschreven. Goede prijs

Snel, precies zoals beschreven. Goede prijs

GOED

Bestellen op de overzichtelijke site ging goed. De bestelling was er ook snel maar helaas was er een item niet geleverd. Maandags gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan en er werd meteen nagekeken wat mis was gegaan. Bleek voorraad foutje te zijn. Netjes gevraagd wat ik wilde geld terug of wachten. Kreeg netjes een credit factuur in de mail en 2 dagen later geld gestort. Jammer dat het mis was gegaan maar ik ben zeer gecharmeerd van de service en de snelheid waarmee het gebeurt. (Tom chappeau)

correcte afhandeling

Enigste minpuntje: verpakking was op de hoeken gescheurd omdat er onvoldoende opvulling in de doos aanwezig was.

Eenvoudig bestel menu , snel geleverd top

Duidelijk en overzichtelijke website en zodra de bestelling is geplaatst direct info over de levering . Top

Snelle levering goed verpakt Gewoon wat je als klant verwacht. Mvg Mike.

Zeer tevreden.

Beetmelders snel en makkelijk besteld en snel geleverd. Nu hopen dat ik er snel een mooie run op krijg.

Top winkel en personeel

Zal er snel weer heen gaan

Had 4 setjes haken besteld, maar achteraf bleek dat er nog maar 3 waren, hebben er toen 2 andere bijna gelijke setjes bij gedaan. Dus 1 setje extra voor het ongemak. Dus een geweldige service en mensen die meedenken.

Snelle en goede levering

Snel en goed afgeleverd, verder kon ik zien op elk moment waar mijn bestelling was....top.

Gewoon goed....snel geleverd.

Echt super!

Snelle service vriendelijk geholpen aan de telefoon

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG