Perfect alles netjes geleverd en snel

Super service & snelle levering.

Goede service en snelle levering. Ook contact gehad met klantenservice over levering en alles snel afgehandeld en snel antwoord. Bedankt.

Ik had bij 4 karper winkels een overwrap besteld voor mijn karpertent de jrc tx 2 2 men bivvy en elke winkel had de verkeerde op gestuurd elke keer kreeg ik de Dome versie thuis geleverd ! Tot aan vervelends tot bellen en terug sturen elke keer het zelfde verhaal ( raven,wesdijk,henk koster) werd er dood ziek van ! Laatste poging was karpercentrale had na de bestelling gelijk gebelt en mijn probleem uitgelegd en ze hebben dit voor mij uitgezocht en serieus opgepakt ben erg blij dat het zo gelopen is ik heb van karpercentrale de juiste geleverd !!!! Ben er erg blij mee na veel romslom eindelijk de juiste overwrap !!! Dank jullie karpercentrale een dikke 10 voor jullie mvg blije klant

Prima webshop

Fijne service hadden een artikel niet op voorraad kreeg ik een persoonlijk berichten. Erna werd het toch verzonden.

Good

Very good and fast delivery.

Super snelle levering. Had het de volgende dag al in huis! Ook super netjes verpakt. Ga er zeker vaker bestellen!

Altijd snel geleverd !

Altijd snel geleverd, Goed advies en ze denken met je mee. Het enige waar ik mij een beetje aan stoor is de voorraad op de website. Het lijkt mij overzichtelijker als de niet voorradige producten helemaal niet meer zichtbaar zijn, zodat je ook niet mis kan kijken op wat er wel op voorraad is. Voor de rest echt een top bedrijf !

van begin tot eind allemaal goed

ik had een bestelling geplaatst, wat heel gemakkelijk ging, het veilig betalen, het inpakken, het verzenden, het snel leveren, de mail die je krijgt, wanneer het pakket aankomt, dag en tijd, en dan de service, het klinkt allemaal mooi en prachtig om waar te zijn, dan kan ik u bij deze vertellen, dat dit allemaal waar is, en dan de aanbiedingen ,die portemonnee vriendelijk zijn ,is ook altijd meegenomen toch, dus voortaan met zijn alle bij de karpercentrale bestellen.

Snelle levering van foedralen Helaas waren de bijbehorende hengels niet op voorraad en heb ik deze elders moeten kopen.

Vooral zo door gaan goeie service

Vooral zo door gaan goeie service

Prima opgelost.

De website geeft aan dat een product op voorraad is,na de bestelling krijg je te horen dat het niet te leveren is. Maar heel netjes opgelost door in overleg iets anders te leveren. Allebei blij!!!!!!

top service,

fox r series 2 man xl bivvy inc. inner dome gekocht , was op op 2 dagen geleverd in Belgie toch maar eerst voor de zekerheid gebeld als ze op voorraad was, zeer vriendelijk en goed geholpen, en dit in tegenstelling van andere winkels, waar ze vermelden op hun site op voorraad en wat dan niet is

Blij mee.

Netjes verzonden netjes en veilig verpakt. Zou alleen toch voor een andere vervoerder gaan in plaats van GLS. Waardeloze bezorger.. pakket word zo voor de deur neer gedonderd word nieteens aangebeld of gekeken het intreseert ze geen reet... Maar jullie puik werk de bezorger nou je snapt me denk ik wel... Nigel.

Door eigen ervaring op karpervis gebied zeer goed, gedegen en professioneel advies.

Wauwwwww

Lekker gedaan pikkebazen! Alles netjes gekregen en snelle service

Goede webshop met goeie service

Een aantal producten besteld. Helaas bij ontvangst gemerkt dat het niet compleet was. Contact opgenomen met klantenservice om het aan te kaarten en dit werd gelijk opgelost. Product wat niet was geleverd werd meteen verstuurd. Zeker een aanrader

Top winkel

Alles snel geleverd alleen jammer dat de wafters geen maat hadden. Die snij ik wel kleiner.

Goedkoop en snelle levering

Goedkope webshop

Supersnelle levering echt top

Leuke site, makkelijk bestellen, goede afhandeling, snelle levering, ga zeker vaker bestellen

Snel en correct geleverd.

Product was snel en correct geleverd tegen een goede prijs.

Zeer snelle levering! Gewoon top

Snelle levering met top materiaal

Na een technisch probleem werd ik onmiddellijk en goed verder geholpen door Tom. Ook de verzending etc. liep zeer vlot en na 2 dagen had ik de bestelling in huis. Service een dikke 10! Verder ben ik zeer tevreden van het aanbod en van de producten die ik gekocht heb, dat ik de afgelopen dagen heb geblankt ligt in ieder geval niet aan het materiaal!

Goede en snelle levering

1 Landstraat