Vlotte service

Vlotte service, scherpe prijzen.

Gewoon goed

De eerste keer hier iets besteld, snel en goed afgeleverd.

Super snelle levering

Shimano ultegra 14000 xtd super molen

Snelle makkelijke aankoop

Goed product en zeer snelle levering

Goed product en zeer snelle levering en dat in de juiste verhouding tot kwaliteit

Perfecte service!!!!

Top zaak met goede service kwa bezorgen, afgelopen week nog een bestelling gedaan twee dagen later was de levering er al , nu wachten op teruggave geld miv fox carpmaster cradle xl was blijkbaar te groot.....verder geen opmerkingen kom zeker al klant terug kwa aankoop van bestellingen...

zeergoed

snel en goed geleverd

Super..snelle levering

Goeie ervaring

Gewoon zoals het hoort goed

Gewoon goed en snel

Zeer servicegericht personeel. De zaak is een aanwinst voor het Noorden. Volop keus. Een ‘uitje’ voor de karpervisser!

Ik heb meerdere keren dit top bedrijf lastig gevallen met mijn mailtjes, ze zijn allemaal snel, vriendelijk, en professioneel beantwoordt. Je kunt merken aan dit bedrijf dat ze niet alleen een hoop kennis hebben maar zeker een hele bom vol passie voor het karpervissen. Al met al een top bedrijf!

Heb nog geen ervaring met mijn zo juist ontvangen waadpak. Bezorging via GLS is in orde zelfs nog iets vroeger dan gepland,beter dan die shit Post.nl

Helemaal top

Snel geleverd Netjes verpakt.

Goed product

Duidelijke site met veel info en snelle levering

Netjes op tijd verstuurd en geleverd

Echte aanrader

Bijna alles op voorraad, snelle levering.

Correcte snelle levering

Goed, snel en betrouwbaar.

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen. Karpercentrale is een aanrader.

Had tent besteld maar was defect; uitstekend opgelost

Bij het ontvangen van de tent bleek deze een kapot te zijn. Na telefonisch contact is alles uitstekend opgelost ben daar erg blij mee. Gelukkig een winkel die wel service op de 1ste plaats heeft. Zeker niet de laatste aankoop!!! Absolute aanrader, krijgt goed eerlijk advies !!

Maken waar wat ze beloven op de website

1e keer dat ik er iets bestel, goed bevallen. Op de website stond op voorraad en bij wat ik bestelde, klopte dat en werd het de volgende dag al ingepakt en ook verzonden. De dag erna gelijk geleverd. Zo hoort het. Tevreden klant.

Perfect :)

Snel geleverd, scherpe prijzen. Helemaal prima dus :)

Alles heel goed gegaan is snel bezorgd

Klantvriendelijk

Snelle levering, zeer goede communicatie, goede producten.

Snel,correct,betrouwbaar

Dikke 10! Super snelle leveringen !

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG