super snel

fijne site lekker snel en goede service top!

Goede en snelle levering Groot assortiment en scherpe prijzen

Hele goede en supersnelle levering

Een rodpod besteld en in minder dan 24 uur geleverd door GLS. Kunnen veel winkels / webshops nog wat van leren !!! Chapeau mensen !!!!

uitstekend

Snelle service, gewenst product en prima prijs.

Zeer tevreden snelle bezorging

Zeer tevreden mooie website duidelijk en overzichtelijk en snelle bezorging tot de volgende bestelling

Goed en vlug

Perfect afgehandeld en vlug geleverd

Is gewoon goed

Is gewoon goed

Zeer deskundig,klantvriendelijk en behulpzaam

Je wordt altijd vriendelijk geholpen en mensen zijn zeer deskundig en helpen je waar het kan.

Ik heb het helaas nog niet ontvangen.

Ben aan het uitzoeken waar het pakket gebleven is of licht, het zal niet aan jullie liggen maar aan de vervoerder.

Goed materiaal

Snelle persoonlijke service en een groot assortiment voor een goede prijs..

Een bivvy gekocht met een paar kleine mankementen. Direct vlot opgelost! Ideaal, ik was zo ongeduldig om langs te rijden met het product en ik kon direct een nieuwe meenemen. Keurige service.

Snel binnen

De bestelling heb ik snel ontvangen.

Geweldige service

Geweldige service en mooi strak uitziende zaak

Geweldig, super service op en top!

Meerdere kleding items besteld, bleek 1 stuk kleiner uit te vallen.... 1 telefoontje,..en binnen 1 min de reourlabels toegezonden gekregen via mail ... super service! Hartelijk dank!

Super snelle goede service

Al meerdere malen spullen besteld en altijd super snelle levering... ik zeg goed bezig....

Goede en snelle service en levering

Duidelijk overzicht van bestelling, meerdere betaalmogelijkheden en snelle levering met track&tracé. Enige minpunten mbt transporteur GLS: geen tjdslotaanduiding mbt levering

Top service en een snelle levering. Dik en dik tevreden.

Na telefonisch contact melding gedaan van kapotte molenslinger.Door drukte niet gelijk opgenomen,maar werd 10 min later keurig terug gebeld.Dezelfde dag werd een nieuwe molenslinger opgestuurd.

Duidelijke site, en zeer snelle levering

Goed, duidelijk vermeld als iets op voorraad is en de volgende dag thuisbezorgd. Netjes mijn vraag om luchtdicht te verpakken uitgevoerd, zat echt top verpakt. Zo hoefde ik niet bang te zijn dat mijn honden bij het voer kwamen

Snel geleverd alleen het inpakken kon iets beter

Uitstekend!

Altijd optijd met leveren!!

top

alles snel en goed geregeld

Alles netjes verpakt en snel thuis bezorgt

2 hengeltjes en een molen besteld. Gratis verstuurd en was prima ingepakt. Heel tevreden met deze eerste bestelling

Prima service en snelle levering

Ok

Ok