Mooi op tijd

Het pakketje was een cadeautje, na mijn telefoontje meteen opgestuurd zodat ik t op tijd binnen had!

Goede service en snelle reactie bij vragen

Gewoon toppie

Toppie !!!

Top jas van Prologic .

Prologic jas besteld xxl was te krap terug gestuurd voor een maat groter , zit nu als gegoten goede service karpercentrale.

besteling stond klaar zeer goed en snel

kon gelijk betalen en terug gaan als je belt zeer behulpzaam en vriendelijk geef goed aan dat je met blauwe pakier schijf 2 uur mag parkeren mag dat is voor zware dingen wel gemakelijk dan er mee moeten lopen

Supersnel

Snel en discreet

Prima service...

Snel antwoord via contact formulier en even zo snel geleverd. Top...

Snel

Perfect!

Super tevreden. Mooi overzichtelijk,mij op de hoogte houden van mijn levering. En super snel geleverd. Top!

snelle levering. helaas geen nekwarmer

snelle levering helaas geen gratis nekwarmer

Fijne winkel om een rondje in te lopen. Nette en overzichtelijk. alles gesorteerd op merk. Vriendelijk personeel wat ook humor heeft en geduldig uitleg geeft. Kortom een fijne winkel en goede service!

De bestelling goed en snel uitgevoerd

De bestelling was zeer snel thuis bezorgd dus ik ga meer bij jullie bestellen

Super snelle levering

Super snelle levering en een mooie verpakking

Snelle bezorging maar GLS doet maar wat

GLS had het pakket op een totaal verkeerd adres afgeleverd met de notitie dat er niemand thuis was terwijl dit wel zo was.

Prima veel succes

Moeilijk dingen bij elkaar te zoeken

goede service

goed en netjes verpakt afgeleverd

Super! Tom Snoek is een fijne man!

Had een mooie Fox Ranger MK2 rotpot (ik weet het, verkeerd geschreven.... extra gedaan! LOL!) Toen kreeg ik -na betaling- een mailtje met 10% korting. Voor de rest alles lekker en schoon vereffend. Nogmaals.... TOPPIE zaak! Hartelijk dank Tom Snoek! Tot de next...... big bang! (Bestelling)

SuperService

Bestelling gedaan helaas een verkeerd item ontvangen. Contact opgenomen en zeer vriendelijk geholpen. Perfecte service een nieuw artikel ontvangen. Zeer tevreden met de klantvriendelijkheid.

gewoon goed

Perfect en snel geregeld

Zoals altijd goed !!! Ga zo door topperssss

Zoals altijd goed !!! Ga zo door topperssss

Snel en correct

Alles volgens afspraak geleverd

Kreeg 10% korting door inschrijving op nieuwsbrief. Ondanks de speciale lage prijs van de Fox RX+ beetmelders kon ik mijn korting hier ook nog eens voor inzetten inclusief gratis verzending. Echt een aanrader om hier vaste klant te worden. Complimenten aan Tom en Maarten van de Karpercentrale.

Snel en zoals afgesproken

Snelle levering zoals er staat op de site Heb me tent netjes en onbeschadigd binnen gekregen

Zeer goede service!!

Mijn visgerief besteld, volgende dag al in huis.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG