Helemaal top!!

Ik bestelde best laat maar had het de volgende dag binnen. Super!! De tas van spro ctec is perfect er past makkelijk een emmer van 17 liter in en dan hou je nog genoeg ruimte over! Foudraal is ook zeker perfect ook van ctec spro!

Uitstekende service!

Zeer goed en betrouwbaar

Mooie spullen en snelle levering

Snel geregeld

Goed ingepakt en snel in huis

Veelzijdig

Geweldige service en levering

Eerst even telefonisch contact gehad met een medewerker uiterst vriendelijk te woord gestaan en al mijn vragen vakkundig beantwoord!!!

Kwaliteit en snel geleverd

Duidelijke website Snelle levering Goede producten

super snel

sneller kan niet tenzij je het zelf gaat halen in de winkel maar dat kan nog niet dus beter dan dit kan niett

Super veel karperspullen in aanbod! Super winkel medewerkers die je altijd willen helpen! In een woord Super!

Leuk team en vriendelijk, Snel en nette service

supersnel

supersnel geleverd, goede prijs en kwaliteit

Helemaal top

Super snel

De ene dag besteld, volgende dag in huis.

Had iets met spoed nodig. Heb besteld en de volgende ochtend op een zaterdag werd het al bezorgd. Helemaal top.

geweldig

vanaf het moment dat je besteld hebt word je meteen op de hoogte gehouden met de status van je bestelling. Verder is het vrij duidelijk wat je moet doen als je gebruik wilt maken van de site

Top geregeld en goede prijzen.

Precies waar ik blij van word!

Laatst heb ik bij karpercentrale enkele haken voor bow rigs besteld, die ik nergens anders voor die prijs kon vinden. Ik kende dit bedrijf voorheen niet, maar wat een keurige service! Snelle levering, visitekaartje en kortingsvoucher meegeleverd, en de dag na bestellen mijn haken in bezit. Zeker een aanrader voor de volgende benodigdheden dus, echt heerlijk :)

Snel geleverd. Top!

Snelle levering, en nette prijs

Dik voor mekaar

Duidelijke site en bestelproces. Na bestelling direct mail met verdere informatie en een mail met persoonlijke touch over eventuele contactmogelijkheden etc. Volgende dag meteen de bestelde hengel in huis. Keurig ingepakt en in perfecte staat! Echt top!

Het liep op rolletjes

Fijne website/ Goede prijs&kwaliteit / super snelle levering ....perfect in orde!

Product had wat mij betreft ook over de post gemogen ipv een kleine doos

Goed en deskundig

Goed en vriendelijk personeel, betrouwbaar en deskundig

Super snel

Super service hele snelle levering dik tevreden

Snel verzonden

Super snel ontvangen, goed contact en op de hoogte gehouden van transport van het pakje

Goede service, snelle levering

Bij de Karpercentrale nieuwe molens en lijn besteld. De lijn is zoals gevraagd netje op de molens gezet. De bestelling is netjes en snel geleverd.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG