Zeer vlotte, snelle afhandeling en levering, 10/10 !!

Zeer vlotte, snelle afhandeling en levering, 10/10 !!

Levering is op tijd geleverd keuring verpakt, goede kwaliteit en aanbieding

Zie boven oerfect

Zeer zeer snel

Volgende dag in huis. Zelfs op zaterdag bezorgd.

Snelle levering goef geregeld

Mijn bestelling kwam als beloofd snel bij mij thuis bezorgd. Ik was blij met de kwaliteit van de bestelde producten.

TOP

Snelle levering, alles naar wens, goede service en zelfs om 23:00 bereikbaar op instagram! Wordt de vaste bestel winkel!

Top! Ga hier zeker vaker bestellen!

Nieuwe molens en lijn besteld bij Karpercentrale. De bestelling netjes en snel binnen gekregen en de lijn was al keurig op de molens gespoeld. Top service wat ongetwijfeld 5 sterren waard is! Ga hier zeker vaker bestellen.

prima service en snelle levering

Je wordt door bekwam personeel geholpen.Prima service en snelle levering, gunstige prijzen.

Goed en snel

Bestelling werd snel geleverd. Prijzen zijn goed. Kortom prima webshop

Goed geregeld

Gemakkelijk

-overzichtelijk -mooie website -enorme keuze aan producten

Slecht

Niet jullie schuld, maar GLS is echt een klote vervoersbedrijf, nog nooit goede ervaringen met hun gehad. Bestelling nog steeds niet geleverd. Kan jullie dus ook niet aanbevelen omdat jullie GLS als vervoerder gebruiken. Dus voor 16:00 besteld morgen in huis gaat niet op.

Helemaal hoe het hoort!!!

Snelle en correcte levering....precies zoals aangegeven!!

Netjes snel

Snelle levering . Volgende keer bestel ik hier weer .

Goed geregeld

Gewoon top Je word netjes op de hoogte gehouden Per mail Goed verpakt en snel verzonden

Super geregeld

Bestelling gedaan, duidelijk op de website te zien of iets in voorraad is of niet, dat vindt ik altijd erg prettig. Bestelling met wat vertraging ontvangen. Dat kwam door de sneeuw. Erg goed verpakt. Helemaal super. Blij met de hengels. Nu nog wat vangen.

word snel en adequaat gehandeld bestelling snel binnen

Fox Horizon X4 10ft /3.00LB gekocht voor mooie prijs dik tevreden! contact is plezierig en komt na wat er is afgesproken.

Continu op de hoogte gebracht door GLS waar het pakket zich bevond tot aan afleveren. Top werk. Gauw weer een nieuwe bestelling plaatsen ;-)

Goede kwaliteit snel geleverd

Snelle levering,alles tip top in orde.

Prima geregeld

Heel erg goed!!

Veel op voorraad en besteld voor 16:00 ook daadwerkelijk volgende dag in huis! Top service!!

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten tegen een goede prijs. De omschrijving op de website mag wel iets duidelijker en dan bedoel ik vooral dat niet overal de maten netjes bij staan. En vooral als je een tent wilt bestellen dan zijn de maten toch wel belangrijk. Voor de rest alleen maar goed te spreken over Karpercentrale

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG