Mijn ervaring met Karpercentralen is bijzonder goed, geen moeite is teveel en niet alleen de karoer maar ook de klant staan centraal, ik kan jullie van harte deze hengelsportzaak aanbevelen

Prima shop, niks mis mee

Werd netjes gebeld omdat er 1 item niet op voorraad was. Prima opgelost. Dikke duim!

Dik tevreden.

Mooi op tijd geleverd, dik in orde en tevreden.

Gewoon goed

Top geregeld daar

Had producten snel binnen,ga zo door

Altijd geweldige service van de mensen bij de karpercentrale.

Netjes de spullen binnen , en altijd netjes en goed verpakt. Goede service , fijn e zaak om spullen te bestellen. En goede collectie karper haken. Deze bestel ik hier ook meestal. Ger van Houten Karpervisser Almere

Alles volgens afspraak!! Top bedrijf!!

Mooie overzichtelijke site met fijne aanbiedingen en snel geleverd!

Zonder meer prima!

Zelfs in deze hectische tijd snel geleverd tegen een prima prijs en producten ziet er goed uit!

Goede kwaliteit en snelle services

Goede webshop en overzichtelijk. Aanbod van kwaliteitsproducten met regelmatig goede promo's. Snelle levering binnen de 2 dagen.

prima prijs snel bezorgd

prachtige tent van Korum voor een superprijs

Voor herhaling vatbaar

Super Service, en de bestelde producten waren snel in huis.

Goeie service en snel geleverd

Snelle levering maar product kapot

De levering van mijn fox barrow explorer was keurig optijd. Echter de barrow had 1 gebroken schroef en 1 vastzittende/gebogen schroef waardoor de barrow niet te monteren was. Daar had bij het verzenden(of retour zenden door een vorige klant) beter naar gekeken moeten worden. Ik ben in afwachting hoe het opgelost gaat worden.

was besteld en was er de volgende dag SUPER

Was mijn eerste bestelling bij u en verliep makkelijk en goed en een super snelle bezorging

Alles perfect gegaan

Netjes geleverd op de tijd die aan gegeven was

Redelijk scherp geprijsd en heel snel bezorgd.

Bestelde op vrijdagmiddag voor 16 uur 3 Fox Snag Ears en deze werden op zaterdagochtend al bezorgd. Deze organisatie doet er dus echt alles aan om daadwerkelijk binnen 24 uur te leveren zoals de webwinkel dat ook beloofd. Deze mensen begrijpen het tenminste, top!

Goede service en komt snel binnen als je wat bestelt

Er is een goede service en komt snel binnen als je eat bestelt

Positief snelle levering en de e-mail of we vragen oid hebben kwam sympathiek over.

Goede service en snel geleverd

Prima, goed en snel

Fijne webshop snelle levering

Goede kwaliteit en levering

Ik vond het goede kwaliteit en levering kwam op tijd en goed gedaan

De spullen waren de volgende dag al geleverd lekker snel geen problemen ondervonden alles netjes verpakt prima

Snel en correct.

Het was zeer goed

Bestelling snel binnen gekregen zonder schade of gedoe.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG