Prima, ondanks drukke tijden alles geleverd en rap verzonden.

Super goed

Zelfs vlak voor de kerst bestelling binnen 3 dagen binnen gekregen. Snelle levering en goede kwaliteit spullen.

Lekker snel binnen

Top weer gasten. Word ook weer tijd voor mistral

Goed, de bestelling was aangekomen zoals de afgesproken tijd. Goede communicatie. Helaas was de doos al open gesneden bij aankomst. Kan ook in het transport gebeurd zijn natuurlijk. Al met al gewoon goed.

Super snel geholpen

5voor4 een bestelling geplaatst. Tien over 4 al verstuurd met de post!

Was een probleem tijdens het bestellen ontstaan en echt top opgelost

Slecht

Een.mystery box besteld waar de waarde van 75 euro zou zijn minimaal maar in werkelijkheid nog geen 40 euro waard dus wel misleidende aankoop geweest

Wat een flop die mysterie box

Minimaal voor 75 euro waar dan ? Reken het is uit voor me

Très satisfait

Très satisfait très rapide prix très correct je recommande sans hésitation continuez comme sa

Leuk pakket

Leuk pakket alleen jammer dat er 5 x het zelfde doosje rig ring er in zit 5 x 15pcs

Jammer.

Een mysterybox besteld maar misschien met een waarde van net 40 euro jammer aangezien het meer zou moeten zijn stond op de site beschreven.

Zeer snel geleverd ondanks deze drukke tijd ! En nog een persoonlijk briefje in de doos ! Niet gedrukt maar gewoon geschreven ! Zeer gewaardeerd !

Snel, duidelijk en goed

Aangekocht en ontvangen zoals het 0p de site staat aangegeven

Geweldig geholpen!

Ten eerste is het product dat ik heb gekocht vie karpercentrale goedkoper dan hetzelfde product via bol.com. Daarmaast ben ik keurig geholpen door Tom (online chat) en is mijn bestelling dezelfde dag nog (discreet ivm kado) op de post gedaan. Goed gedaan jongens!

Zeer vlotte afhandeling met snelle levering, goede service.

zelfs door covid 19 zijn jullie erin geslaagd om de levering op tijd te kunnen leveren. goed op tijd verwittigd via mail voor de levering. product is zo als gehoopt en werkt uitstekend. aanrader voor ieder.

Gewoon fantastisch

Altijd top service, en mystery box was ook weer erg leuk. Aanrader!

Mysterybox

Maand gewacht en wat er stond in de advertentie Zijn ze bijlange na niet nagekomen

Goede snelle service!

Tot nu zijn al mijn bestellingen prima verlopen! Er wordt zelfs persoonlijke motivatie bijgeschreven op de afleverbon en de producten Zijn altijd keurig ingepakt.dus voor mij reden genoeg om nog vaak bestellingen te plaatsen bij de karpercentrale!

Mooie winkel

Goede ervaring. Fijne mensen

Snelle levering, duidelijke website!

Goed geregeld, netjes op tijd bezorgd

Goed geregeld, netjes op tijd bezorgd

Snelle verzending, goeie service

Product besteld en dag erna al in huis. Overzichtelijke site en groot aanbod.

Pakket is geweldig

koop af en toe ook in de winkel heb mee gedaan aan verrassing pakket en echt het is super

Snelle en goede levering!

Bestelde artikelen snel geleverd. Ook mijn vragen zijn door klantenservice snel en adequaat beantwoord.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG