Men doet wat er belooft wordt.

Donderdagavond laat besteld zaterdagochtend geleverd.

Mystery box besteld voor €25,-. In het pakket zat een waarde van dik €150,- inc Nash R3 siren, super! Daarboven op zat er ook nog eens een extra cadeau bon in zonder verdere voorwaarden, zo hoort het. Telefonisch contact omtrent de levering was ook naar wens, ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Het hele plaatje, van de bestelling tot aan de levering, heb ik als prettig en vertrouwd beleefd. Absoluut een aanrader!

Snelle corecte levering

Bestelling snel geleverd en op de pakbon stond nog een leuke boodschap met pen geschreven, wat het weer heel persoonlijk maakte.

altijd netjes behandeld en met bestelling ook netjes altijd

Als ik wat bestel komt het snel binnen en altijd netjes verpakt. dus je spullen komen altijd netjes binnen. totaal niks aan te merken dus altijd netjes en goed klasse.

Alles correct verlopen.

Altijd goed

Na m'n 2e bestelling erg tevreden. Duidelijk in de communicatie mbt verzenden/ontvangen. Ook goede kwaliteit spullen!!

Snelle levering, normale prijs.

Netjes geholpen met vragen en snel binnen gekregen.

Er werdt snel en netjes gereageerd op mijn vraag. En zelfs rond de feest dagen was het snel binnen. Top!

Snelle info per mail

Snelle info per mail over de bestelling.

Inhoud viel wat tegen

De box was ok. Had er meer van verwacht

Goede en snelle service!

Goede en snelle service

Goede en snelle levering

Prima afhandeling,nette prijzen goede en snelle bezorging.

SNEL! Klantvriendelijk en gemakkelijk.

Vooral de snelheid van bezorgen, het informeren per mail van de status van het pakket en de snelle afhandeling kan mij niets anders dan 5 sterren te geven. Top geregeld!

Super snel geleverd!!

Goede service en snelle levering.

Heel netjes

Keurig verzorgd en snel in huis.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekende service en een goede prijs

Zeer prettig uitstekende service

Dit is mijn winkel!

Kan niet beter.

Topzaak

Zeer goede ervaring hier, ben blij met een nieuw adresje. Hier in de buurt geen uitgebreidde viswinkel meer. Goede service en vragen mag altijd. Thanks !

Snel en goed kwaliteit

Goede prijs en snel

Goed product snel geleverd tegen een goede prijs.

Wat ik verwacht snel bezorgd

Fantastische service

Producten snel en netjes geleverd. Top bedrijf met zeer scherpe prijzen.

Service uitmuntend

Word altijd vriendelijk geholpen en voorgelicht bij vragen , en ze nemen de tijd voor je.

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG