Beste webshop

Zoals altijd alles netjes op tijd ontvangen.

Jammer

Jammer dat ik 4,95 verzendkosten moet betalen voor iets wat via de brievenbus binnen kan komen maar het in een enorme doos binnen komt jammer en zonde

Snel en goed verpakt

Leuke site, snel verzonden en goed ontvangen.

Een hele fijne website en een snellelevering top!

Voor al zo door gaan.

Goede producten, snelle bezorging

Goede kwaliteit poducten sneller bezorgd dan verwacht

Sympathieke gasten

Verkoper belde netjes terug stond mij vriendelijk te woord en kwamen sympathiek over. De verleende service was top en voor herhaling vatbaar.

Zeer professionele personeel. Zeer vriendelijker mensen bellen altijd terug je wordt zeer duidelijk en goed geholpen .zeker een aanrader deze winkel.

Goede prijs en snel

Alleen maar positief, kreeg zelfs een soort van laagste prijs garantie omdat het produkt niet op voorraad was maar wel goed geprijsd tijdens black friday. Dus veel service en ook nog mooie prijzen! Na op voorraad bij webshop zeer snel verzonden. Aanrader.

Super snelle levering en goede service

Snelle levering goede service

Goed opgelost!

Fijn mee gedacht en adequaat opgelost

In drie letters......... TOP

Super ervaring met deze zaak... Persoonlijk contact. En bestelling binnen 1 dag op de mat. Kortom prima

Top snel geleveverd netjes in gepakt en niks beschaidigt

Fijne en snelle service

Erg goede service

Toppers

Via een vriend ben ik bij jullie terecht gekomen en het voldoet mij prima. Goeie producten en snelle levering. Genoeg keus uit diverse merken. De online webshop zit goed in elkaar en overzichtelijk, ik ben een zeer tevreden klant.

Topproducten aan een scherpe prijs

Zeer veel topmerken, Alles aan scherpere prijzen Betaling, verzending en ontvangst liepen perfect Aanrader!

Gewoon goed

Op tijd en gewoon goed. Leuke persoonlijke boodschap op de pakbon!

Echt geweldig

Goede winkel met snelle sevice

Gewoon top zaak,en service

Top.

Het bestelde netjes verpakt en netjes op tijd geleverd. Het mooiste is toch wel dat er op de paklijst handgeschreven iets gezegd wordt omtrent s6 enzo . Dat is schitterend om te lezen . Kom graag terug voor meerdere bestellingen. Mvg l.smits

Snelle levering qua garantie kan ik niks zeggen nog maar verwacht dat dit wel goed zit

Ondanks de Black November gekte onwijs snel geleverd.

Scherpe prijs en snelle levering

Ik heb nu al een paar dingen bij de karpercentrale besteld en ben daar zeer tevreden over. De prijs is zeer scherp en de levering is echt de volgende dag

Alles goed geregeld

Netjes geregeld en afgeleverd naar volledige voldoening.

positief

nette prijs en snel geleverd, TOP!

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG