Perfecte service

Mooi op tijd geleverd

Netjes verpakt, en prima bezorging

top

snel geleverd.

Gerne wieder

Guter Support

Net bedrijf goede kwaliteit

Had twee molens besteld van nash Netjes geleverd alleen een dag te laat naar wat op de website vermeld stond anders had ik maandag al aan de waterkant gezeten in plaats van gisteren.

Nadat een bestelling niet geleverd werd, stond in bestelling, verzocht ik deze te annuleren. Zonder gemor werd dit direct gedaan en ontving ik netjes mijn geld retour. Dat was ik zeer tevreden over en om die reden heb ik een andere jas besteld en die werd netjes geleverd en draag ik met veel plezier.

Prima service snelle levering

In de middag besteld, volgende ochtend geleverd. Prima verpakt. Website overzichtelijk, prijzen prima. Gebruik moeten maken van afstersale omdat de maat niet goed was. Snel en prima opgelost. Prima personeel met kennis.

Super service!

Spitze

Schnelle Lieferung und gutes Produkt

Top zaak problemen worden perfect en snel opgelost er zijn bedrijven waar dit beter kan. Heren bedankt voor de snelle en persoonlijke hulp

Topservice

Goed personeel, mooie winkel en goede service.

Supper

Ik had het besteld volgende dag in huis supper

Коректни

Супер сте

Besteld en snel geleverd!

Super schnelle Lieferung, Ware wie beschrieben

Immer wieder gerne

top service

Erg goede service , snelle levering en ze denken daar met je mee als een bestelling niet op voorraad is en je snel wilt hebben. Fijn bedrijf .

Goede kwaliteit, Slechte bezorging

Had aangegeven om de producten te laten bezorgen bij een pakketpunt in de buurt, hij word bezorgd bij een pakket buurt aan de andere kant van de stad. En stond voor 14 uur besteld morgen in huis en hij werd 2 dagen later bezorgd. De piepers zijn wel goede kwaliteit.

Super Service, jederzeit wieder!

Kommunikation top !

Goeie service !

Goeie service , prettige tel. helpdesk

Top customer service

Super friendly customer servuce .. thanks guys.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Karpercentralen

Snelle levering keurig ingepakt Zeker een aanrader tot de volgende keer

Product stond aangegeven niet op voorraad dus even wachten en daarna netjes de bestelling ontvangen

Netjes

Ben zelf nog gebeld door Maarten medewerker van karper Centrale betreffende mijn bestelling nadat ik via de mail wat had gevraagd hij belde mij om te vragen of ik mail had ontvangen heel netjes vind ik dat, product netjes geleverd binnen genoemde 3 tot 9 dagen kortom ik ben zeer te vrede

Als wat ik er van verwacht en wat werd beloofd.

Zeer klantvriendelijk ,

Mensen met ervaring en klant vriendelijk

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG