Snelle verzending en uitstekende communicatie. Het product was er ook eerder dan verwacht.

Fast delivery and professional handling

Fast delivery and professional handling

The Top Of The Bill service en Kwaliteit

Een Top Team, Ruim denkende verkopers via hun chat medewerkers die duiden je op fouten dat je maakt tijdens bestelling , Het gaat niet enkel om hun verkoop van materiaal , ik had een fout gemaakt van foudraal en er werd mij op attent gemaakt dat mijn soort karperhengels te groot waren voor deze foudraal . Top materiaal hebben ze in huis en online. Verzending was dik in orde , ik kon zelf keuze maken alles te samen of mijn drie bestelden van artikel afzonderlijk te laten opsturen. De verkopers mag je steeds via hun info raad vragen heel zeker krijg je antwoord , lang moet je daar niet op wachten. Jammer dat ze geen Mais en duivenvoer aanbieden 5 -10 of 25 kg ( Dat wij nog moeten bereiden ) dus GEEN ready to use - Misschien kunnen ze samen werken met een leverancier - Hierbij bedoel ik als ze dit aanbieden zou ik natuurlijk hun shop online nog meer bekijken en mij natuurlijk nog wat artikelen bij kopen. Eerlijk moet in algemeen zeggen echt een Top Team en winkelketen voor ieder hebben ze iets in petto.

Alles Top

Immer ansprechbar, hilfsbereit, zuverlässig

Tolle Ware

Ich bestellte das erste Mal, Ablauf war gut. Besonders anzumerken war, ich bestellte die falsche Größe, Rücksendung verlief problemlos, Rücksendung musste Ich zahlen. Sobald das Geld wieder zurück ist, bestelle ich meine Ware, natürlich größer, gleich wieder.

Niks op aan te merken , helemaal ok

Goed bedrijf met prima en snelle service

Bestelling gedaan en er werd gelijk gereageerd door alles wat op voorraad op te sturen. Wordt ook goed op de hoogte gehouden daarvan.

Super Service

Freundlicher Service bei Rückfragen.

Alles bestens..........

Hat alles gut geklappt

Bestellung und Lieferung hat sehr gut geklappt

Ewig Lange Versandzeiten

Das alles hat bei mir super lange gedauert... 16 Tage und ich hab mein Paket immer noch nicht! Würde ich hier nicht nochmal bestellen, egal welche Angebote.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Er waren items te kort en geloofden mij niet !

Zeer slechte klanten service ! Werd zeer onvriendelijk behandeld ! En ze gaven mij het gevoel dat ik loog . Nu komen 2 bestellingen achter . Maar heb niet het gevoel dat ze het effectief gaan versturen !

Prima zaak voor al je karper/vis spullen

Heb de molens vrijdag besteld en had ze dinsdag in huis. Keurig verpakt.

Heb niets ontvangen

Helaas heeft de pakketbezorging gls 2 dagen gezegd dat het in de vroege ochtend bezorgd zou worden maar dat is dus niet gebeurd. Jammer dat er geen toezicht op is om dit te handhaven. Gls laat je gewoon de hele dag thuis zitten zonder maar enige correctie toe te passen.

Top Service

Service perfect

Wat een super service ik had 2 molens besteld na 1 x gebruiken ging er al 1 kapot karpercentrale heeft dit super netjes opgelost gooi de ouwe maar aan de kant we sturen u een nieuwe nou een dikke 10 voor jullie

Superschneller Versand

Die bestellten Campinggasflaschen waren am preisgünstigsten von allen Anbietern und die Bestellung war schnell da. Super! Danke!

Goede service!

Mooie fox rubberboot besteld Ik werd keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Ik bestel hier zeker vaker !

Snel geleverd en zonder poespas. Goede info over wijze van leveren

Betrouwbaar,snellelevering

Goed product zo als omschreven. Snelle levering

Heel erg goed en snel geleverd ben er bij mee

Ik had gasflesjes besteld voor de bbq en ze waren ook nog in de aanbieding dus we kunnen weer stoken.

Goed maar jullie bezorgdienst (GLS) leverde steeds een dag te laat (op site voor zo laat bestellen volgende dag geleverd) ik vindt best wel vervelend moest nu iemand regelen om thuis te blijven dit gebeurt ieder keer met GLS betere afspraken maken met de vervoerder of een andere nemen Voor de rest ben ik goed te spreken over jullie

Gewoon snel en netjes geregeld

Was netjes op tijd en alles liep zoals het hoort. Ook de track and tracé klopte netjes.

Duidelijk en snel!

Bestelling geplaatst, betaald, direct bevestiging en snel verzonden! Tot de volgende!

1 Landstraat

Delfzijl 9934BG