goed telefonisch advies/snelle verzending

ik had een bold smartlock besteld ,deze was achteraf toch iets te lang voor mijn deur. toen had ik contact gezocht met hellosmart om deze om te ruilen voor een maatje kleiner. dat was geen probleem. ze hebben mij goed telefonisch te woord gestaan/geadviseerd. volgende keer bestel ik weer bij hellosmart!!

Correct afgehandeld

Na een kleine strubbeling in de beginfase is het met een telefoongesprek goed opgelost.

Niets mis mee

Keurige levering op tijd

Prima product

Makkelijke installatie

Snel in huis, en een goede service.

Ik had iets besteld dat dezelfde dag verstuurd zou worden. Ik kreeg geen bericht dat mijn product verstuurd was, dus ik heb de volgende dag gebeld om te vragen of er iets was misgegaan. Dat was inderdaad zo, maar ze hadden dat meteen die ochtend (voordat ik belde) al opgelost. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan, en uiteindelijk had ik de volgende dag mijn pakketje in huis.

snel

alles goed zeer snel

Ik moet het nog uitproberen.

Keurig netjes

Keurig op de hoogte gehouden via whatsapp. Bestelling werd snel geleverd. Een aanrader

Snel geleverd en prima prijs kwaliteit

Snelle levering goed product

Producten waren goed verpakt, snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling

Makkelijk in te stellen

Blij mee! zeker de moeite waard om aan te schaffen.

Scherp geprijsde aanbieding

Artikel scherp geprijsd, het bonussrtikel was niet direct voorhanden maar werd nagezonden.

Erg goede service en communicatie

Erg goede service en communicatie

snel en betrouwbaar….

bestelling gedaan via de webshop, werd netjes gebeld dat niet alles op voorraad was maar dat ze al een deel op zouden sturen….. drie dagen later kwam de rest van de bestelling, zoals beloofd…..

Product kon niet geleverd worden dus werd in overleg een duurdere versie gestuurd zonder extra kosten.

Prima website en snel geleverd want het product was de volgende dag al in huis.

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling

Zoals het hoort de bestellong snel binnen..!

Gewoon snel en goed

Geweldige aanbieding,

Goed product snel geleverd!

Binnen een dag werd de bestelde TADO thermostaat geleverd. De rest ging eigenlijk vanzelf. Smart dus! Leverancier en product van harte aanbevolen!

Snelle levering en goedkoop

Makkelijk bestellen, duidelijke beschrijving

Snelle levering, geen problemen prima producten!

Hellosmart komt de belofte helemaal waar!!!

Recentelijk hebben wij het Bold Smart Lock + Connect gekocht. Ondanks de drukke periode rondom Black Friday is alles snel en compleet geleverd. Ook het slot is top en voldoet helemaal aan de verwachting. Voor ons is Hellosmart zeker de plek om naar terug te keren wanneer we ons huis nog een beetje slimmer willen maken.

Mooi product en eenvoudig

Ik heb een hub van SwitchBot met een aantal temperatuurmeters gekoppeld om alles in huis en buiten te monitoren. Wat een eenvoud en het werkt gewoon perfect. De service is ook perfect, want er is een product van buiten temperatuurmeters aan de shop toegevoegd op mijn verzoek.

Goedkoop en goed

Netjes op tijd en goed product

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.